י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרסום ראשון

אגודת ישראל חתמה עם דגה"ת על הסכם תמיכה בשמואל גרינברג

לקראת הסיבוב השני: הסיעה המרכזית באגודת ישראל חתמה הסכם עם דגל התורה על תמיכה בשמואל גרינברג. הסיעה המרכזית תקבל שלל תפקידים בעירייה ובנוסף קיבלה סעיף מיוחד שמעניק לה זכות ווטו על כל הקצאה בעיר בית שמש

מעמד החתימה לקראת הסיבוב השני
מעמד החתימה לקראת הסיבוב השני צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: הסיעה המרכזית באגודת ישראל חתמה לפנות בוקר (חמישי) הסכם עם דגל התורה על תמיכה בשמואל גרינברג לקראת הבחירות לראשות העיר בית שמש בסיבוב השני. החתימה מגיעה שעות אחרי שבדגל התורה סגרו עם סיעת ש"ס על תמיכה בגרינברג בסיבוב השני.

סוכם כי אגודת ישראל תקבל את התפקידים הבאים: 1. סגן ראש עיר בשכר. 2. תיק שפ"ע. 3. תיק כספים. 4. יו"ר ועדת כספים עם זכות חתימה מחייבת. 5. תיק מחלקת חינוך עם מנהל מקצועי, שתרכז את הצהרונים, קייטנות, חונכים ועוד. 6. תיק תרבות מגזר חסידי. 7. יו"ר תאגיד מי שמש. 8. יו"ר החברה למתנסי"ם. 9. נציג בוועדת תו"ב, במועצה הדתית ובכל וועדות העירייה והתאגידים השונים.

כמו כן סוכם כי בכל הנוגע להקצאות ייעשו הדברים אך ורק מתוך הסכמה של ראש העיר יחד עם כלל הסיעות החרדיות. לא יאושרו הקצאות ללא הסכמה מלאה של כל הגורמים הנ"ל.

המועמד לראשות העיר, שמואל גרינברג מסר: "בית שמש זקוקה לאחדות, וראויה לניהול חרדי מקצועי ושוויוני. אנחנו נמשיך במו"מ עם שאר הסיעות בעיר, על מנת להבטיח כי כל הציבורים יהיו שותפים לניהול העיר ואני קורא לכולם להצטרף ולהתאחד בכדי להוביל את העיר החשובה לנו, ביחד למעננו ולמען ילדינו, ולמען כל תושביה".

יו"ר אגודת ישראל בעיר, חנוך דרנגר, מסר: "ההסכם שחתמנו מעגן את ענייני הדת והצביון, ואת הדאגה לצרכי הקהילות והחסידויות בעיר. מדובר בהסכם שמשקף שותפות מעשית למען כל תושבי בית שמש, חברי סיעת אגודת ישראל יפעלו במסגרת תפקידיהם לטובת כלל הקהילות, במסירות ובנאמנות, מתוך ראייה של צרכי הכלל והפרט".

אגודת ישראל הסיעה המרכזית דגל התורה שמואל גרינברג בית שמש בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד