כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מאסק התערב

פרסת העוגה: טסלה הזמינה אלפי מאפים אבל לא שילמה עליהם

חברת טסלה הזמינה ממאפייה קטנה כמה אלפי יחידות מן המאפה כדי לחגוג אירוע בחברה. העוגות סופקו אולם טסלה החליטה לא לשלם. אחרי שהסיפור התפוצץ, בטסלה הבינו שיש כאן בעיה ואילון מאסק התערב ודאג שהמאפייה תקבל את מה שמגיע לה

פרסת העוגה: טסלה הזמינה אלפי מאפים אבל לא שילמה עליהם
חברת הרכב בעלת השווי הרב ביותר לא שילמה על המאפינז צילום: טסלה

לא ברור לנו למה טסלה, מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, מתעקשת להסתבך על שטויות שהן מן הקטנות בעולם, אבל כשזה קורה זה לפחות מעניין. והפעם אנחנו עוסקים במאפים, מה שהאמריקאים מכנים "פאי".

במקרה הזה, . אומנם מדובר רק ב-2,000 דולר, שזה בערך מה שעולה גלגל במכונית של טסלה, אבל לבעלי המאפיה הקטנה היה מדובר על הזמנה גדולה וכשטסלה לא שילמה, זה הפך לכאב ראש גדול.

בעלי המאפיה שהבינו שכסף הם לא יראו פרסמו את הסיפור ומהר מאוד רשתות חדשות בארצות הברית סיפרו את סיפורה של המאפייה שמתקשה לקבל 2,000 דולר מאחד מהאנשים העשירים ביותר בעולם.

אחרי שהסיפור התפוצץ, בטסלה הבינו שיש כאן בעיה ואילון מאסק בכבודו ובעצמו התערב ודאג שהמאפייה תקבל את מה שמגיע לה ואפילו יותר מכך: הוא דאג שהמאפיה הקטנה תקבל מטסלה הזמנה נוספת שתבטיח למאפייה פרנסה למכביר. הבעיה היא שהמאפייה שהפכה מפורסמת בעקבות הסיפור כבר לא עומדת בעומס ההזמנות ולפי פרסומי בעלת המאפייה, עכשיו טסלה צריכה לעמוד בתור ולחכות שהמאפים שלה יהיו מוכנים.

אילון מאסק טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד