כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עקב עברו

בוטל מינוי ראש מועצת יש"ע בעבר לשגריר באיטליה

בני כשריאל היה אמור להתמנות לשגריר ישראל באיטליה, אבל נשיא איטליה סירב לאשרו עקב היותו ראש מועצת יש"ע. במשרד החוץ ביטלו סופית את המינוי. בישראל ינסו למנות אותו לשגריר בהונגריה

בוטל מינוי ראש מועצת יש"ע בעבר לשגריר באיטליה
הפרלמנט של איטליה צילום: Pixabay

מינויו של ראש העיר מעלה אדומים לשעבר בני כשריאל לשגריר באיטליה בוטל סופית, עקב סירוב האיטלקים לאשר את המינוי. כתחליף, משרד החוץ מתכוון למנות את כשריאל לשגריר בהונגריה, כך דיווח איתמר אייכנר באתר Ynet.

על פי הדיווח חטיבת משאבי אנוש של משרד החוץ פרסמה הבוקר מכרז כללי למינוי לשגריר באיטליה, מקרב עובדי משרד החוץ. המשמעות היא שמינוי כשריאל לשגריר באיטליה בוטל באופן סופי. הסיבה לכך: סירובם של האיטלקים לאשר את מינויו בשל העובדה שכיהן כראש עיר מעבר לקו הירוק ושימש בעברו כראש מועצת יש"ע.

בעקבות זאת, במשרד החוץ מתכוונים למנות את כשריאל לתפקיד שגריר ישראל בהונגריה, הונגריה היא אחת מידידותיה הבודדות של ישראל באיחוד האירופי וכנראה גם תהיה היחידה שתאשר את מינויו.

עוד דווח בווינט, כי נשיא איטליה סרג'יו מטרלה הוא שסירב לאשר את מינויו של כשריאל, משרד החוץ אף ביקש את התערבותו של נשיא המדינה יצחק הרצוג מול האיטלקים, אך אלו עמדו בהתנגדותם.

איטליה בני כשריאל מעלה אדומים מועצת יש"ע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד