ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"סגירת מעגל"

מהתופת לכותל המערבי: המחלצים הגיעו לאמירת ברכת 'הגומל'

מהנובה לכותל המערבי: רמי דוידיאן וחתנו, אורן לאופר, שחילצו והצילו עשרות מהטבח בנובה, הגיעו לכותל המערבי לאמירת ברכת 'הגומל'. רמי דוידיאן: "מבחינתנו זאת סגירת מעגל. להודות כאן לקדוש ברוך הוא על הנס שאנחנו פה, ועל הזכות להציל צעירות וצעירים רבים"

מהתופת לכותל המערבי: המחלצים הגיעו לאמירת ברכת 'הגומל'
רמי דוידיאן וחתנו, אורן לאופר בכותל המערבי צילום: הקרן למורשת הכותל

היום (חמישי) התקיים מעמד מרגש ברחבת הכותל המערבי של אמירת ברכת 'הגומל' על ידי רמי דוידיאן וחתנו, אורן לאופר, שחילצו בגבורה עשרות צעירות וצעירים, מהטבח הנורא ב-7/10 במסיבת הנובה, יחד עם ניצולים.

סיפורו המדהים של רמי, אשר בבוקרו של השבעה באוקטובר קיבל שיחה מחבר, שביקש ממנו לחלץ את אחד הצעירים, שהשתתפו במסיבה שהתקיימה באזור. ברוב תושייה נסע רמי לאזור המסיבה, ואז נגלו לנגד עיניו מימדי הזוועה והאסון.

אל רמי הצטרף חתנו אורן ושניהם יחד תחת מתקפת טילים וירי מאסיבי של המחבלים, אספו צעירים וצעירות שהתחבאו בצידי הדרכים, ובשטח המסיבה, וחילצו עשרות לאזור מוגן הרחק משטחי הטבח. רמי ואורן הם גיבורים של ממש.

במעמד המרגש היום בכותל המערבי פגשו רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרה"ג שמואל רבינוביץ ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב את רמי, אורן והניצולים וליוו אותם במעמד ברכת 'הגומל' ונשאו עימם תפילה להשבת החטופים במהרה, לרפואת הפצועים ולשלום חיילי צה"ל.

רגע השיא של האירוע וסגירת מעגל מרגשת היו, כאשר רמי ואורן יחד עם הניצולים וההורים הנרגשים, חברים ובני משפחותיהם של הניצולים, בירכו את 'ברכת הגומל' ואמרו 'מזמור לתודה' על חייהם שקיבלו במתנה.בסיום המעמד הם סיירו באתרי מנהרות הכותל, ובמיצג החדש 'שער השמיים' שעתיד להיפתח בקרוב לקהל הרחב.

רמי דוידיאן אורן לאופר מלחמת חרבות ברזל חמאס הכותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד