י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שבועיים לפורים

משלוחי המנות הראשונים בעולם יוצאים לדרך

מתוך מחסני ענק בלב אוקראינה, יוצאים בימים אלה רבבות משלוחי מנות מהודרים לקהילות היהודיות ברחבי המדינה, והם יחולקו במהלך חג הפורים - שייחגג בפעם השלישית ברציפות בצל המלחמה הקשה

משלוחי המנות הראשונים בעולם יוצאים לדרך
משלוחי המנות הראשונים בעולם צילום: באדיבות המצלם

יהודי אוקראינה יציינו בעוד שבועיים פורים שלישי בצל המלחמה הבלתי פוסקת. בימים אלה, יצאו לדרך משאיות ענק, היישר מהמטה של רשת חב"ד באוקראינה JRNU, ובהם רבבות משלוחי מנות, ליעדים שונים בתוך מדינת אוקראינה. 

משלוחי המנות המהודרים, יגיעו לרבנים ולשלוחי חב"ד, המנהיגים את הקהילות היהודיות, ויחולקו במהלך חג הפורים לרבבות יהודי המדינה.

במשלוחים המושקעים: יין, מיני מתיקה, אוזן המן, מגילת אסתר מאויירת, רעשן צבעוני, וכמובן דף הסברה מיוחד עם פירוט על כל מצוות החג.

לאורך הימים האחרונים, המארזים מוינו על ידי מתנדבים מסורים והם יימסרו ליהודי הקהילות במסגרת אירועי הפורים הססגוניים שייערכו במהלך החג. הרבנים יקיימו קריאות מגילה מסביב לשעון, יערכו סעודות פורים מושקעות ויפיצו את שמחת לרבבות יהודי הקהילות והכפרים. 

בימים אלה מציינים באוקראינה שנתיים ימים למלחמה הקשה והסוף טרם נראה באופק. אירועי הפורים מאפשרים ליהודי המדינה גם זמן של שמחה והתעלות מהמצב, בתקווה לסיומה של המלחמה והחזרת השקט לחייהם.

"חלוקת משלוחי המנות באופן אישי לכל יהודי מתבצעת בעקבות הוראתו של הרבי מליובאוויטש להביא את שמחת הפורים לכל יהודי, גם במקום הכי נידח", מסבירים ברשת JRNU.

משלוח מנות חב"ד אוקראינה פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד