כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בשירת 'ונהפוך הוא'

האדמו"ר מכיכר המדינה חיזק את האסירים בכלא בטקסס

ביקור לא שגרתי של אדמו"ר בכלא בטקסס הרחוקה. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד של הרבי מקוז'ניץ מתל אביב מחזק את האסירים היהודים במקום. וגם: איך הצליחו לארגן כניסה לתוך הכלא?

האדמו"ר מכיכר המדינה חיזק את האסירים בכלא בטקסס
הרבי מקוז'ניץ בשיחה בכלא בטקסס צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מקוז'ניץ ביקר בשבוע האחרון בטקסס הרחוקה שבמרכז דרום ארצות הברית שם ערך בבית הכלא מעין טיש לאסירים היהודים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר שמתגורר בתל אביב ובית מדרשו ממוקם בכיכר המדינה הגיע לביקור בין כמה ימים בניו יורק. האדמו"ר הביע את רצונו להגיע גם לטקסס לאחר שבנו של אחד מחסידיו מרצה עונש מאסר בכלא.

אחד החסידים מסביר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "צריך להבין שביקור בכלא בטקסס הוא דבר קשה מאוד להשגה, אך בסיעתא דשמיא הצליחו בעזרת הרבנים המקומיים ובמיוחד הרב דוד גולדשטיין שהסביר לאנשי הרשויות בכלא מה זה אדמו"ר חסידי ומה החשיבות שלו מאחר ואף פעם הם לא התנסו בביקור של אדמו"ר".

העסקנים בטקסס יחד עם רבנים מקומיים הגיעו לכלא יחד עם הרבי, הגבאים והמשמשים בקודש. הרבנים המקומיים עשו כאמור השתדלות גדולה מאוד והצליחו להכניס את האדמו"ר בקלות לבקר את הבן של החסיד בכלא, כשהאדמו"ר הגיע התקבצו כמה וכמה אסירים כולם יהודים, התחילו להתפלל מנחה, והאדמו"ר שימש כחזן.

באדיבות המצלםהרבי בתפילת מנחה בכלאצילום: באדיבות המצלם

לאחר מכן האדמו"ר ערך טיש 'לחיים' וחילק מזונות ופירות לאסירים, האדמו"ר השמיע מדברות קודשו וחיזק את היהודים בדברי אמונה ודיבר איתם על יהדות אפילו שיש להם ניסיונות גדולים, אחר כך התפללו ערבית והרבי יצא בריקוד עם האסירים כשהם שרים 'ונהפוך הוא'.

לאחר מכן האדמו"ר קיבל אותם בפרטי כל אחד מהם, והם נתנו קוויטלא'ך וכל אחד קיבל דברי חיזוק ונחמה, האדמו"ר בירך אותם שיראו ישועות גדולות ושנשמע בשורות טובות.

קוז'ניץ טקסס בית כלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד