י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לצד ישראל

ארה"ב, בריטניה וצרפת קראו לכנס את מועצת הביטחון כדי לדון בדוח הזוועות

ארה"ב, בריטניה וצרפת נענו לבקשת שר החוץ כ"ץ והגישו בקשה לכינוס חירום של מועצת הביטחון, בעקבות ממצאי דו"ח האו"ם על אלימות אכזרית בטבח חמאס

ארה"ב, בריטניה וצרפת קראו לכנס את מועצת הביטחון כדי לדון בדוח הזוועות
מחבלי חמאס על טנק ישראלי בגבול צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

לבקשתו של שר החוץ ישראל כ"ץ, ארה"ב, בריטניה וצרפת הגישו הלילה בקשה רשמית לכינוס חירום של מועצת הביטחון של האו"ם לאור הפשעים החמורים שעולים מדו"ח האו"ם על אלימות נוראית ואכזרית של מרצחי החמאס ב-7 באוקטובר נגד החטופים והחטופות בשבי.

חברות מועצת הביטחון מבקשות לקיים את דיון החירום בתדרוך פומבי של הנציגה המיוחדת של האו"ם לאלימות בעימותים ומחברת הדו"ח, פרמילה פאטן.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "אני מברך את כל המדינות שתמכו בבקשתנו לכנס דיון חירום של מועצת הביטחון במטרה לדון בממצאים החמורים ולפרסם גינוי מפורש נגד חמאס על פשעיו וקריאה חד משמעית לשחרור מיידי של כל החטופות והחטופים בעזה, ואני מצפה שמדינות נוספות יצטרפו לבקשה".

עוד אמר השר כץ: "זהו ניצחון גדול לצדק ולמוסר וצעד חשוב בדרך להשבת החטופים הביתה. בכל רגע שעובר החטופות ממשיכות להיפגע בשבי ומזכ"ל האו"ם ממשיך לעצום עיניים ולאטום אוזניים כאילו לא קרה כלום. דווקא ביום האישה הבינלאומי שתיקתו המתמשכת מהווה חרפה ומטילה כתם שלא יימחה מעל ראשו".

מלחמת חרבות ברזל חמאס האו''ם ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד