כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הנאום חשף

מנהיג חמאס: "תושבי עזה מהווים הגנה קדמית שלנו"

מנהיג חמאס איסמעיל הנייה אמר בנאום הסתה כי על הפלסטינים "להחזיק ברגע הניצחון של 7 באוקטובר ולהתבסס עליו". הוסיף: "הזמן בצד שלנו, תרומות לעזה אינן סיוע הומניטרי אלא ג'יהאד פיננסי

מנהיג חמאס: "תושבי עזה מהווים הגנה קדמית שלנו"
איסמעיל הניה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה, דיבר בכנס של האיגוד הבינלאומי של חוקרים מוסלמים (IUMS) בדוחא, קטאר, ששודר ברשת אל-ג'זירה ב-9 בינואר 2024, על תפקידם של חוקרי האיסלאם ברחבי העולם בעקבות טבח ה-7 באוקטובר, ארגון MEMRI שעוקב אחר התקשורת הערבית חשף את הדברים.

הוא אמר: "עלינו להחזיק בניצחון שהתרחש ב-7 באוקטובר ולהתבסס עליו", הוא הוסיף: "הזמן לצידנו". הנייה אמר כי על חוקרי האיסלאם לתמוך בפלסטינים במדינותיהם וכי תרומות לעזה אינן סיוע הומניטרי, אלא "ג'יהאד פיננסי". הוא קבע כי "הגיע הזמן לג'יהאד החרבות".

הוא המשיך: "יש ג'יהאד מילולי, אבל הגיע הזמן של ג'יהאד החרבות. זה הקרב על ירושלים ומסגד אל-אקצא, ולא רק הקרב של העם הפלסטיני, או עזה, או האנשים בעזה.

עוד אמר מנהיג חמאס: "תושבי עזה מהווים את השוחה הקדמית שלנו להגנה, כמו גם להתקפה. הם לא נמצאים שם רק כדי להגן, אלא גם כדי לתקוף. מה היה 7ה- באוקטובר אם לא שוחה קדמית להתקפה של האומה שלנו? אסור לנו לתת לרגע הזה לחמוק. הגיע הזמן. הו, בני האומה האסלאמית שלנו, הו, אנשים חופשיים של העולם, יש מעט מאוד רגעים היסטוריים כאלה. אל תתנו לרגע הזה לחמוק. האומה שלנו וחוקרי האיסלאם שלנו יש מעט מאוד רגעים היסטוריים כאלה, אל תתנו לרגע הזה לחמוק, כי אנחנו לא יודעים כמה עשורים יעברו עד רגע כזה יחזור".

איסמעיל הנייה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד