כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
זעם על דבריו

רוסיה על ביידן: "מטורף ומוגבל שכלית"

נשיא רוסיה לשעבר, דמיטרי מדבדב, תיאר את הנשיא ג'ו ביידן כ"מטורף ומוגבל נפשית שמנסה להתחיל את מלחמת העולם השלישית". מדבדב לגלג על ביידן על כך שהוא "הזכיר את עצמו בנשיא לשעבר פרנקלין רוזוולט"

רוסיה על ביידן: "מטורף ומוגבל שכלית"
הנשיא ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא רוסיה לשעבר, דמיטרי מדבדב, תיאר את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן כ"מטורף ומוגבל נפשית" בתגובה חריגה אפילו למדבדב שידוע באמירות קשות. דבריו הגיעו בעקבות נאום ביידן ביום חמישי בלילה. 

ביידן פתח את נאומו בהתייחסות לנאום בקונגרס ב-1941 של נשיא ארה"ב ה-32 פרנקלין רוזוולט על מצב האומה בארה"ב, ביידן האשים גם את יריבו דונלד טראמפ בהתקרבות לרוסיה, וקצת יותר משבועיים לאחר שכינה את ולדימיר פוטין 'מטורף', ואמר שיש לו מסר לנשיא רוסיה לגבי אוקראינה: "לא נלך אחורה".

דבריו עוררו את זעמו של מדבדב, שהאשים את ביידן בניסיון לפתוח במלחמת עולם שלישית ולגלג עליו על שהשווה את עצמו לרוזוולט. 

"למרות שרוזוולט היה אדם חולה בכיסא גלגלים, הוא העלה את אמריקה מהשפל,  ביידן, לעומת זאת, הוא אדם מטורף עם מוגבלות שכלית, שהחליט לגרור את האנושות לגיהנום", כתב ב-X. מדבדב כיום הוא סגן יו"ר מועצת הביטחון של רוסיה.

"רוזוולט יחד עם בעלות ברית כולל ברית המועצות, נלחם למען השלום ובכל זאת, ביידן מנסה באופן פעיל ומתמשך להתחיל את מלחמת העולם השלישית. רוזוולט נלחם נגד פשיסטים, אבל ביידן נלחם עבורם. הוא החרפה של ארצות הברית" סיכם מדבדב.

הנשיא ביידן דימטרי מדבדב מלחמת אוקראינה רוסיה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד