י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת חודש הרמאדן

צפו: עימות בשידור בין מוחמד מג'אדלה לבכיר שב"כ לשעבר

במהלך שידור שעסק בהתחממות הביטחונית ביהודה ושומרון בשל חודש הרמדאן, איש השב"כ לשעבר עדי כרמי זעם על הפרשן מוחמד מג'אדלה שהשתמש במונח "הגדה המערבית" והטונים עלו | צפו

צפו: עימות בשידור בין מוחמד מג'אדלה לבכיר שב"כ לשעבר
מוחמד מג'אדלה צילום: צילום מסך

עימות חריף נרשם ביום שישי בין פרשן חדשות 12 מוחמד מג'אדלה, לאיש השב"כ לשעבר עדי כרמי. השניים השתתפו בפאנל בשידור חי שעסק בהסלמה הביטחונית בעקבות חודש הרמדאן שיחל בשבוע הבא, והטונים הגבוהים הגיעו לאחר שמג'אדלה השתמש במונח שכרמי לא בדיוק שמח לשמוע.

מג'אדלה: "בגדה המערבית יש התפתחויות למרות שמתחילת המלחמה אנחנו מדברים על יותר מ-3,000 עצורים, הזירה היחידה שטרם הגיבה לדבר הזה זה הזירה הפנימית בתוך ישראל". כרמי התפרץ לדבריו, פנה למגישה אדווה דדון ואמר: "אני חייב להעיר - הוא משתמש פעמיים או שלוש במונח הגדה המערבית, זה מונח שמי שמשתמשים בו זה הפלסטינים, הגדה המערבית יעני פלסטין, החלק שלה בתוך יהודה ושומרון".

אדווה דדון השיבה ואמרה: "לא הוא, קוראים לו מוחמד, והוא פרשן כמו שאתה פרשן וכמו כל אחד, אני חושבת שלא הבנת אותו נכון". מג'אדלה הוסיף לדבריו: "בוא נתחיל בזה שאתה פונה לראשי ממשלה שיפסיקו להגיד הגדה המערבית, ואז תפנה אלי". מכאן, הטונים קצת עלו, מג'אדלה פנה שוב לכרמי: "אל תיתן הערות על מה שאני אומר, תגיד מה שאתה רוצה, ואל תתערב במה שאני אומר, תודה. אני אגיד מה שאני רוצה, חצי מדינה יהודים וערבים אומרים את זה. זה שאתה הייתה בשב"כ, אמרת לערבים מה להגיד, זה לא קורה פה".

מוחמד מג'אדלה רמאדן חודש רמדאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד