ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
שותה וקטן

טיפשים בכבישים: לילד הזה יש משאית!

עלילות מהכביש: תושב שדרות בן 28 נתפס בנתיבי איילון כשמהרכב בוקע ריח חזק מאוד של אלכוהול. • תושב מזרח ירושלים, בן 17 וחצי נתפס נוהג במשאית

טיפשים בכבישים: לילד הזה יש משאית!
משאית מוחרמת על גרר בשירות המשטרה צילום: דוברות המשטרה

יש לנו שאלה: לילד מותר לנהוג בכביש על משאית? את התשובה אתם כנראה יודעים גם בלי שנסביר לכם, אבל לפעמים גם לנו קשה להאמין שזה קורה. הסיפור שמתחיל את מהדורת "טיפשים בכבישים" שמסכמת את השבוע שעבר נוגע לפעילות שגרתית שערכו שוטרי משטרת התנועה סמוך למחסום חיזמה.

שם הם נתקלו במשאית שעוררה את חשדם, בגלל שנהג המשאית נראה להם "קצת צעיר". מבדיקה שהם ערכו הם גילו שהנהג, תושב מזרח ירושלים, בן 17 וחצי מחזיק ברישיון נהיגה וכל הכבוד לו, רק שזה רישיון בדרגה B, כלומר על משאית הוא יכול לעלות רק כדי להסתכל איך נראית משאית. אפילו להניע אותה אסור לו. אז השוטרים השביתו לו את המשאית ל-30 ימים. ואתם יודעים מה? זה הרע במיעוטו בגלל שלצעיר ממזרח ירושלים לפחות היה רישיון.

ספרו את זה לתושב שדרות בן 28 שמשטרת התנועה עצרה נוסע בנתיבי איילון. השוטרים קלטו שמהרכב בוקע ריח חזק מאוד של אלכוהול, אבל הם לא הצטרפו למסיבה של השיכורים אלא רק ביקשו מהנהג רישיון. לנהג, כך מתברר, אין בכלל רישיון. הוא גם פסול נהיגה על ידי בית המשפט. והוא נסע בנתיבי איילון כשהוא שיכור לצד מכוניות שיש בהן ילדים ומשפחות. הרכב של ה"נהג" הושבת ל 30 ימים והוא נעצר ונכלא.

היינו שמחים לספר לכם שזה מקרה נדיר וזה לא יכול לקרות פעמיים בשבוע, אבל ליד מחלף דרור השוטרים קלטו בשבוע שעבר מכונית סקודה שלא נראתה להם הכי תמימה. אז הם ביקשו מהנהג רישיון, אבל ברגע שהוא פתח את החלון הם קלטו שיש ברכב ריח של סמים.

כלומר הנהג בחר שלא לחגוג בביתו אלא לקח את החגיגה אל הכביש הציבורי. ואז התברר שגם אין לו רישיון, הוא פסול נהיגה בפעם השישית והוא אף פעם לא הוציא רישיון. ואנחנו מדברים כאן על תושב נתניה בן 53, לא על ילד. הנהג נעצר עד תום הליכים ורכבו הושבת.

איך הם עושים את זה? אין לנו תשובות, אבל ספרו את זה לנהג תושב בני ברק בן 31, ואנחנו כמובן משתמשים במונח "נהג" בצורה מאוד חופשית כי הוא אף פעם לא הוציא רישיון. ה"נהג" מבני ברק נתפס בכביש 40, נעצר ונכלא ורכבו הושבת לחודש.

נהיגה בשכרות מזרח ירושלים שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד