כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

נערך טקס חנוכת הבית ונקבעו מזוזות למרכז הרפואי המחודש 'עולם הילד' של מכבי בקרית גת

בהשתתפות רבנים, מנהלי המחוז והמרחב והצוות הרפואי • המרכז הרפואי ששוכן בשכונת אתרי המקרא יגיש מעטפת שירותים רחבה בכל הקשור לבריאות הילדים תחת קורת גג אחת באמצעות רופאים מומחים

נערך טקס חנוכת הבית ונקבעו מזוזות למרכז הרפואי המחודש 'עולם הילד' של מכבי בקרית גת
מכבי חנוכת הבית ומזוזות קרית גת צילום: יעקב כהן

מעמד רב רושם התקיים בקביעת המזוזות וחנוכת המרכז הרפואי המחודש 'עולם הילד' של מכבי בשכונת אתרי המקרא בקרית גת, בהשתתפות רבנים, הנהלת המחוז והמרחב במכבי וצוות המרפאה.

המעמד נפתח בקביעת מזוזות על ידי רבני העיר: האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת שליט"א, מרא דאתרא קרית גת הרה"ג משה הבלין שליט"א, רב קהילת בעלזא בעיר הרה"ג יהושע גרינוולד שליט"א, הרה"ג מרדכי חרז שליט"א רב קהל חסידים, מזכה הרבים הרה"ג ישראל נח ברגר שליט"א ראש מוסדות 'ישמח משה'. כמו כן, קבעו מזוזות אישי ציבור נכבדים: הרב מאיר שלמה גרינברג מנכ"ל מוסדות גור בקרית גת, הרב אברהם ברסלר יו"ר אגודת ישראל קרית גת, ומנהל מגזר חרדי מחוז ירושלים והשפלה במכבי ר' איציק קליין.

רבני העיר ציינו את מכבי המעניקה שירותי רפואה מתקדמים לטובת תושבי העיר מתוך אוזן קשבת ומענה מדויק לצרכים השונים. כמו כן שיבחו את מוביל השירות ר' יעקב יודקביץ המסייע לכלל חברי מכבי בעיר בכל פניה במאור פנים. הרבנים שליט"א בירכו את הנהלת מכבי במחוז ובמרחב ובראשם את ראש המחוז החדשה גב' מיכל תשובה, להמשך עשייה ברוכה למען כלל החברים ולהמשך התפתחות נרחבת לכלל הקהילות בעיר תוך התאמה מלאה.

לאחר מכן התקיים טקס גזירת הסרט ופתיחת המרפאה על ידי ראש מחוז הדרום גב' מיכל תשובה, הרופאה המחוזית ד"ר ורד קלייטמן, מנהל התפעול במחוז מר בניה גיבור, מנהלת המרחב גב' בת שבע שגב, המנהלת הרפואית במרחב ד"ר שני ראובן, סגנית מנהלת המרחב גב' מיטל יצחק, ומנהלת המנהל המרחבית גב' ורד עמר.

האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת שליט"א בירך את ראש המחוז החדשה ואמר: "יתן ה' הצלחה במעשה ידיכם ותרחיבו שירותי בריאות מותאמים לטובת כל התושבים ותזכו להיות שליחים טובים".

רב העיר הרה"ג משה הבלין שליט"א הרחיב בחשיבות הרפואה המונעת והעלה על נס את פועלה והובלתה של מכבי בתחום זה.

הרה"ג ישראל נח ברגר שליט"א נשא דברים ואמר: "העשייה של מכבי במשך כל השנה ובפרט בשיפוץ המרכז הרפואי הינם חשובים מאוד. זה הטובה הכי גדולה שאפשר לעשות לציבור. יהי רצון שתזכו להביא בריאות לעם ישראל".

הרב מאיר שלמה גרינברג מנכ"ל מוסדות גר בקרית גת דיבר ואמר: "אני רואה את הפעילות של מכבי כאן בעיר במשך השנים. יש לי הכרת הטוב למכבי בהיותה מספקת שירותי בריאות ברמה לכל תושבי העיר. המרכז הרפואי ששופץ כעת מיועד לילדים ומהווה מענה מדויק לצרכי כלל התושבים בעיר".

ראש מחוז הדרום גב' מיכל תשובה: "אני מודה לכל מי שטרח ועסק בשיפוץ ופיתוח המרכז הרפואי שאותו אנו חונכים היום. הפיתוח של השירותים לטובת הכלל הוא המשימה העיקרית שלנו תוך שמירה על סטנדרט בריאות גבוה ומקצועי ואיכותי. אנחנו שואפים להוסיף מרפאות בהתאם לצרכים ונעשה כל שצריך על מנת לספק את כל השירותים שידרשו לכלל החברים".

מנהלת המרחב גב' בת שבע שגב: "המרכז הרפואי כאן במרכז השכונה מגיש מעטפת שירותים מורחבת לילדי העיר תוך התאמה מדויקת. הצוות הרפואי, האחיות ושאר עובדי המרכז הרפואי החדש, ערוכים לבואם של החברים ויגישו את כלל השירותים להם יידרשו".

מנהלת רפואית במרחב ד"ר שני ראובן: "הבאנו לכאן את אנשי הצוות הרפואי הטובים ביותר. כולם באים בתחושת שליחות להעניק לחברי מכבי. מכבי זה מקום של בריאות. אנחנו שומרים על הילדים בריאים וכחלק מכך שיפצנו את המרפאה לטובת כלל החברים"

מנהל אסטרטגיית קהילות במחוזות דרום וירושלים שפלה ר' אריה קליין אמר באירוע: "חנוכת הבית הוא דבר חשוב כי כשמשקיעים רוצים לראות את התוצאה הטובה. המרכז הנוכחי יחד עם מרפאת רמות דוד מגישים מעטפת שירותים לקהילה. נמשיך לעשות הכל כדי לתת זמינות ושירות בסטנדרטים הגבוהים של מכבי".

המרכז הרפואי המחודש 'עולם הילד' בקרית גת מגיש תחת קורת גג אחת מעטפת רחבה של שירותי בריאות לילדים. רפואת ילדים, סיעוד אחיות, מעבדה, נוירולוגיה ילדים, שלוחת התפתחות הילד - קלינאית תקשורת (המטפלת גם בשפת האידיש) ומרפאה בעיסוק, אורתופד ילדים, אלרגולגיה ילדים, אנדוקרינולוגיה ילדים, ובקרוב אף יתווסף למרכז רופא ריאות בילדים.

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד