י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

עשרות משתתפות הביעו תודה לצוות מכבי באירוע קידום בריאות שנערך בכרמיאל

מכבי השיקה אירוע ייחודי בנושא התפתחות הילד בעיר כרמיאל. האירוע נערך במסגרת פתוחה עבור כלל נשות העיר והשתתפו בו עשרות תושבות שנהנו מערב מחכים וקיבלו כלים מקצועיים בנושאי התפתחות תקינה בקרב בילדים

עשרות משתתפות הביעו תודה לצוות מכבי באירוע קידום בריאות שנערך בכרמיאל
מכבי אירוע לנשות כרמיאל צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות ערה לצרכי השטח הנצפים בקהילה ופועלת להענקת כלים מקצועיים וידע מעשי בנושאים שונים באמצעות אירועים מקדמי בריאות וכנסים מקצועיים.

אירוע נוסף במערכת אירועים מקדמי בריאות נערך בעיר כרמיאל בשיתוף עם המתנ"ס המקומי עבור כלל תושבות העיר. באירוע הועלו לדיון נושאים הנוגעים להתפתחות הילד בהיבטים שונים והתקיימה סדנה אטרקטיבית.

את האירוע פתחה סגנית מנהלת המרחב של מכבי וממלאת מקום של מנהלת המרחב, הגב' ליאת גרוס, שנשאה דברי ברכה והציגה בפני הקהל את הפריסה הרחבה של שירותי הרפואה של מכבי בעיר והשירותים החדשים שנוספו תודות לערנות והקשיבות לצרכי החברים.

הרצאה מקצועית ראשונה נמסרה על ידי הגב' מונא אבו ריא, מנהלת תחום ריפוי בעיסוק בהתפתחות הילד בכרמיאל. במסגרת ההרצאה הופרכו מיתוסים נפוצים חדשות ונערך דיון ער על קצב התפתחות תקין לצד ליקויי התפתחות בקרב ילדים.

הרצאה מקצועית נוספת נמסרה על ידי הגב' חוה רוזנר, קלינאית תקשורת וחברת הקהילה המקומית, שהעניקה כלים לפיתוח שפה תקינה לצד טיפים להעשרת השפה במסגרת הביתית.

באירוע השתתפו עשרות תושבות העיר שהביעו את תודתן על הכנס העשיר, וציינו את התרשמותן מאיכות הצוות ומהמעורבות של מכבי בקהילה.

מ״מ מנהלת מרכז רפואי כרמיאל הגב' ליאת גרוס "חברי מכבי בכרמיאל מכירים את רמת השירות הגבוהה במכבי, כל זאת יחד עם רגישות וערנות מוגברת לצרכי האוכלוסייה והתאמה מרבית של כלל השירותים הרפואיים, אנו במכבי כל העת מוסיפים להתחדש בתחום המקצועי ובהתאמה מלאה לשביעות רצונם של חברי מכבי תושבי האיזור".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד