ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
סקר ברוקדייל בדק ומצא

חברי מכבי בריאים יותר; 82% מחברי מכבי דיווחו על בריאות טובה

עוד מהסקר: שיעור שביעות הרצון הגבוה ביותר נמצא בקרב מבוטחי מכבי – 91%. כך זה כששמים את הבריאות לפני הכול ודואגים לחברים כשהם חולים ודואגים גם לתת להם את כל מה שהם צריכים כדי שיהיו בריאים

חברי מכבי בריאים יותר; 82% מחברי מכבי דיווחו על בריאות טובה
מכבי סקר ברוקדייל צילום: יח"צ

בסקר דעת הציבור על רמת השירות במערכת הבריאות ועל תפקודה שנערך על ידי 'ברוקדייל' (– המכון למחקר חברתי יישומי המוביל בישראל), נמצאו נתונים רבים במגוון תחומים בהם מכבי שירותי בריאות מובילה.

בין היתר נמצא בסקר כי חברי מכבי בריאים יותר – 82% מחברי מכבי דיווחו על בריאות טובה. נתון זה תואם את מדיניותה של מכבי שהגדירה מחדש את יעדי קופות החולים בישראל תחת הסלוגן – בריאות זה הכול, שמאגד תחתיו מעטפת רחבה ששמה את בריאותו של החבר במרכז ופועלת ללא לאות על מנת לאפשר לו לחיות בבריאות איתנה.

נתון נוסף שנבדק בסקר הוא שיעור המרוצים והמרוצים מאוד מקופת החולים באופן כללי. גם כאן מובילה מכבי עם שיעור שביעות הרצון הגבוה ביותר; 91% מחברי מכבי דיווחו שהינם מרוצים או מרוצים מאוד מקופת החולים שלהם. הודות לכך זוכה מכבי לציון הגבוה ביותר במדד ה-NPS (-מדד נאמנות לקוח) ביחס לקופות האחרות.

כארגון בריאות המלווה באופן יומיומי ורציף מעל ל- 2.7 מיליון אזרחים במדינת ישראל ונחשב כאחד המוסדות בעלי העוצמה המשפיעים ביותר על מערכת הבריאות בישראל, מובילים במכבי מטרה בחודש האחרון - לשנות את השיח בעולמות קופות החולים שעסק בעיקר בחולי, ולדבר על הבריאות, ולצד זאת להעניק לחברים מעטפת שירותים מגוונים שתמשיך להתפתח ולהתרחב על מנת לאפשר להם לחיות בבריאות איתנה.

הודות להיותה מובילה וחלוצה בכל תחום אפשרי לטובת החברים, מכבי היא הקופה הצומחת ביותר בעשר השנים האחרונות, ועל פי סקר ברוקדייל האחרון ממרץ 2022 שבוצע מטעם משרד הבריאות, ממשיכה מכבי להוביל בשביעות הרצון  בקרב החברים ובאיכות הרפואית.

בין מעטפת השירותים שמגישה מכבי לחבריה כדי להבטיח שמירה על בריאותם, קיים עולם ההטבות 'אפ-אפ' שהושק בבלעדיות לפני כשמונה חודשים לחברי מכבי ומאז הועתק כמעט לשאר קופות החולים, ומאפשר לחברי 'מכבי זהב' ו'מכבי שלי' להכניס בריאות לשגרת יומם בסמיכות לביתם באמצעות פעילויות בריאות מגוונות הניתנות במכוני בריאות מובילים ברחבי הארץ ובעלות של 25 ₪ לפעילות. כמו כן, כמי שמובילה את תחום קידום הבריאות ברחבי הארץ במטרה לשמור על איכות החיים של חבריה, מפעילה מכבי סדנאות במגוון תחומים כמו הכנה ללידה, גמילה מעישון, התעמלות בריאותית, התמודדות עם סוכרת, קבוצות תמיכה ועוד, אשר יסייעו לחבריה לשמור על בריאותם.

כאמור, לצד מעטפת השירותים כדי לשמור על בריאות החברים, מקפידה מכבי על כך שרוב הרופאים המעניקים טיפול במרכזים הרפואיים, במרפאות ובמוקדי הרפואה הדחופה יהיו רופאים מומחים, בכדי להבטיח מענה מקצועי ומעמיק בכל פניה לרופא. בנוסף, מכבי מגישה טיפולים רגשיים לילדים בעלות מופחתת כדי להבטיח שמירה על איכות חייהם מתוך ראייה כוללת שבריאות הגוף והנפש היא לפני הכול.

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד