י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הקהל צפה במתרחש

תיעוד: ה'שטריימל' של רבי מיילך נתקע על הנברשת

בבית המדרש של חסידות דושינסקיא בירושלים השתתפו המונים בסעודה שלישית שערך המשפיע רבי אלימלך בידרמן. ברגע זריקת ה'שטריימל' לגובה, נתפס השטריימל בנברשת

תיעוד: ה'שטריימל' של רבי מיילך נתקע על הנברשת
מחלצים את השטריימל של ר' מיילך צילום: שלומי טריכטר

במשך שעות רבות הקפיץ המשפיע רבי מיילך בידרמן את ההמונים במוצאי שבת בבית המדרש הגדול של חסידות דושינסקיא ברחוב שמואל הנביא בירושלים, שם שהה בשבת האחרונה. הרבי עצמו שוהה בניו יורק בעקבות פטירת חמיו הישיש גאב"ד סיגייט זצ"ל

המשפיע רבי מיילך שהתחיל את סעודה שלישית לאחר השעה 17:00 חיזק את הציבור הגדול במשך שעות והרקיד את הציבור וכמנהגו להעיף את ה'שטריימל' לגובה העיף גם הפעם בכדי להלהיב את הציבור ולרומם אותם טפחיים מעל גבי הקרקע. 

כשעשה זאת, השטריימל נתקע על אחת הנברשות בבית המדרש במשך חצי שעה, עד שהצליחו העסקנים ר' יוסל אייכלר והעסקן ר' שמואל מאיר הולצמן מהפארנצ'עס להוריד את השטריימל מהגובה העצום ולהשיבו לרבי מיילך כשכל הקהל צופה במתרחש.

המשפיע אמר לציבור לא להתמקד כעת בשטריימל אלא להמשיך לשמוע את דברי החיזוק. בהמשך רקד ר' מיילך עם חתן יתום ואף לו העיף את השטריימל לגובה. 

ר' מיילך שר וחיזק עד השעות הקטנות של הלילה עם מעמד פתיחת הארון ואמירת סליחות לרפואת חולי עמו ישראל ובפרט לרפואת האברך ברוך בן מרים מלכה מבני חסידות דושינסקיא ששרוי במצב קשה. 

 

הרב אלימלך בידרמן שטריימל חסידות דושינסקיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד