י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לראשונה

החגיגה נגמרה: חברות הסלולר יחויבו לשלם קנסות של מיליוני ש"ח

משרד התקשורת הודיע על כוונתו להטיל עיצום כספי על חברות הסלולר בסך כ-9 מיליון ₪ | החברות הפרו את הוראות הרישיון המחייבות כיסוי סלולרי בדור 4 של 95% משטח יישוב או תוואי כביש | בין המקומות בהם התגלו הפרות: יטבתה, מג'דל-שמס, חצרים ועוד

החגיגה נגמרה: חברות הסלולר יחויבו לשלם קנסות של מיליוני ש"ח
אילוסטרציה צילום: unsplash

משרד התקשורת הודיע היום (ראשון) במכתבה של מנכ"לית המשרד, על כוונתו להטיל עיצומים על חברות הסלולר פלאפון, פרטנר, סלקום, הוט מובייל ווויקום בסכום כולל של 8.7 מיליון ₪, עקב הפרת הוראות הרישיון שלהן המחייבות כיסוי סלולרי בדור 4 ב-95% משטח יישוב או תוואי כביש. 

מדובר בהליך אכיפה ראשון מסוגו. כוונת המשרד להטיל עיצומים כספיים על החברות מתבססת על דיווחים שהעבירו חברות הסלולר עצמן למשרד התקשורת בשנה שעברה, מהם עלה כי הן אינן עומדות בחובות הרישיון באזורים שונים.

בין היישובים בהם התגלו הפרות בחברות השונות נמצאים יטבתה, צופר, מג'דל-שמס, דריג'את, דורות, אחיטוב, חצרים, כאוכב אבו אל-היג'א ושושנת העמקים. כמו כן, נמצאו הפרות אצל חלק מהחברות בכבישים 10, 227, 171, ו-999.

משרד התקשורת הגדיר את שנת 2024 כשנת הכיסוי הסלולרי, בה הפעילות סביב הנושא תתעצם בפרישת תשתיות ובפתיחת שוק הסלולר לתחרות. 

בעיות קליטה קנס סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד