כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כך משדרגים את משלוחי המנות

שוקולד ספלנדיד משובח במגוון טעמים נפלאים

המותג המוביל והאהוב בסדרת טבלאות שוקולד הפרימיום, מציע שוקולד בטעמים נפלאים, בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית, פרווה/חלבי, שיפארו ויכבדו כל משלוח מנות

שוקולד ספלנדיד משובח במגוון טעמים נפלאים
ספלנדיד משלוחי מנות צילום: יח"צ

איך הופכים משלוח מנות למכובד? כזה שישמחו לקבל ושכבוד לתת? שוקולד ספלנדיד – המותג המוביל בסדרת טבלאות שוקולד הפרימיום, הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

טבלאות השוקולד ספלנדיד משתלבות נהדר בכל משלוח מנות מכובד ויוקרתי. גם השנה משדרגים את משלוחי המנות עם השפע שמציעה סדרת ספלנדיד.

שוקולד הספלנדיד ידוע בטעמו המשובח ובחומרי הגלם האיכותיים מהם הוא עשוי. את הטעם והארומה הייחודיים מקבל השוקולד מפולי קקאו משובחים המגיעים ממרכז אמריקה, מערב אפריקה ודרום מזרח אסיה. סדרת הספלנדיד כמו יתר מוצרי השוקולד של עלית, מציעה שפע רב של טעמים בכשרות מהודרת.

בין מוצרי השוקולד של ספלנדיד, ספלנדיד 70%, 85% ו- 90% מוצקי קקאו. ספלנדיד קפה- שוקולד מריר מעולה בטעם קפה, ספלנדיד פירות יער - שוקולד מריר מעולה בטעם פירות יער,  ספלנדיד תפוז - שוקולד מריר מעולה בטעם תפוז. 

בנוסף, קיימת סדרת המוס - השוקולד המשובח של ספלנדיד במילוי מרקם מוס שנימוח בפה. סדרת המוס קיימת בשלושה טעמים נפלאים: ספלנדיד מוס שוקולד מריר - שוקולד מריר מעולה אקוודור במילוי מוס בטעם שוקולד מריר, ספלנדיד מוס ג'אנדויה - שוקולד מריר מעולה אקוודור במילוי מוס אגוזים, ספלנדיד מוס אספרסו - שוקולד חלב מעולה חוף השנהב במילוי מוס בטעם אספרסו.

אלרגנים: המוצרים מכילים אלרגנים שונים, שימו לב לסימון האלרגנים על האריזה

כשרות: בד"ץ העדה החרדית – פרווה/חלבי

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

ספלנדיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד