כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לקראת חודש הרמדאן

גנץ: "המלחמה שלנו איננה נגד האיסלאם, נפעל ביד קשה"

לקראת חודש הרמדאן ובצל המלחמה בעזה, השר בני גנץ פנה לאזרחי ישראל הערביים ואמר: "המלחמה שלנו איננה נגד האיסלאם". גנץ הוסיף: "נפעל ביד קשה מול מי שינסה לעורר פרובוקציות"

גנץ: "המלחמה שלנו איננה נגד האיסלאם, נפעל ביד קשה"
השר בני גנץ צילום: בתוך הסרטון

בצל המלחמה בעזה: יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ פנה הערב (ראשון) לאזרחי ישראל המוסלמים לקראת חודש רמדאן ואמר: "בפתח חודש הרמדאן אני מבקש לאחל לכם קודם כל – רמדאן מובאראכ. מי יתן ויהיה זה חודש של התכנסות בחיק המשפחה, חודש של אמונה ותפילות.

בימים אלו, מדינת ישראל נמצאת במערכה קשה שהחלה ממתקפה רצחנית של מחבלי החמאס על אזרחי ישראל כולם, ובהם גם מוסלמים. המלחמה שלנו היא איננה נגד האיסלאם – אלא נגד מי שפגעו בערכי האיסלאם. נגד מי שעשו פשעים נגד האנושות, וביקשו גם לקרוע את החברה בישראל ואת עתידנו המשותף".
 
גנץ הוסיף: "גם היום, רוצחי החמאס רוצים לראות את חודש הרמדאן הופך מחודש של תפילות, לחודש של דמים. אך זו לא דרכנו. ֶאני יודע שהם לא מייצגים את הרוב המוחלט של אזרחי ישראל הערבים. ה-7 באוקטובר הוכיח לנו אולי יותר מבעבר, שהחברה הערבית היא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. כשאנחנו בסכנה, כולנו באותה הסכנה ומתמודדים מולה ביחד.

מדינת ישראל תאפשר גם השנה חופש פולחן בהר הבית ובמקומות הקדושים. אל תקשיבו לקיצוניים שמנסים להסית ולפגוע בנו. כן, נפעל ביד קשה מול מי שינסו לעורר פרובוקציות. נסכל כל פיגוע טרור. לא נאפשר לחמאס לחלל את בתי התפילה. כי זו חובתנו כמדינה, להגן על כל אזרחינו.

נשמור יחד על קדושת החג הזה, ובעזרת השם, נדע כולנו ימים טובים יותר", כך גנץ.

בני גנץ חודש הרמדאן הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד