כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בשעה טובה

ברוכים הבאים לאשקלון: עשרות משפחות מנתיב העשרה עברו בימים אלו לעיר

המשפחות החדשות התקבלו בטקס מרגש שהופק ע״י עיריית אשקלון, החברה העירונית והמועצה האזורית חוף אשקלון

ברוכים הבאים לאשקלון: עשרות משפחות מנתיב העשרה עברו בימים אלו לעיר
השלט למשפחות צילום: צילום: אלדד עובדיה

עשרות משפחות ששרדו את הטבח הנורא ופונו מהיישוב נתיב העשרה, עברו בימים אלו לאשקלון. את הבניין אליו עברו 44 המשפחות עיטרו דגלי ישראל ושלטים בסימן ׳משפחת אשקלון מקדמת בברכה את משפחת נתיב העשרה׳. כמו כן, שלטי חוצות דומים נתלו ברחבי העיר לקראת בואן של המשפחות. בטקס עצמו חיכתה לכל משפחה ערכת ׳ברוכים הבאים׳ שכללה משחק היכרות עם העיר ומפת העיר, כרטיס זוגי להצגה בהיכל התרבות אשקלון ועלון אינפורמטיבי על דרכי ההתקשרות עם העירייה. בבניין עצמו נפתחו לרשות המשפחות פעוטון וגן ילדים ע״י מחלקת החינוך של המועצה האזורית.

בטקס נכחו ראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, המשפחות החדשות והדיירים הקיימים בבניין. 

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם אמר ״ברוכים הבאים לאשקלון, ביתנו - ביתכם. הערב קיבלנו למשפחת אשקלון עשרות משפחות מנתיב העשרה שעברו להתגורר בעיר עד שיוכלו לשוב לביתם. עיריית אשקלון תלווה אותם לכל אורך הדרך כדי לסייע להם להתאקלם בעיר בצורה המיטבית ביותר ותעמיד לרשותם את כל גורמי המקצוע ברשות שיעניקו להם את השירות הטוב ביותר. יחד, ננצח״. 

מעיין שניאור, יו״ר הועד המקומי של נתיב העשרה: ״לראש העיר ועובדי  עיריית אשקלון, בשם תושבי נתיב העשרה תודה גדולה  על קבלת הפנים החמה והמרגשת, תודה על הערבות ההדדית, על כך שאתם נותנים לנו  בית, תחושה של שייכות וחיבוק עוטף בימים טרופים אלה. תודה, תודה, בהערכה רבה״.

 

אשקלון נתיב העשרה מפונים חרבות ברזל מעיין שניאור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד