כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לקראת הבחירות

בעיר הדרומית: המשטרה תפסה אמל"ח רב

במסגרת היערכות כוחות המשטרה לבחירות בישוב לקייה, נתפס נשק בלתי חוקי מסוג M16, מחסניות ותחמושת | שלושה חשודים נעצרו לחקירה

הנשק שנתפס
הנשק שנתפס צילום: דוברות המשטרה

במסגרת היערכות כוחות המשטרה של המחוז הדרומי לבחירות לרשויות המקומיות בישוב לקייה, נתפס נשק בלתי חוקי מסוג M16, מחסניות ותחמושת. שלושה חשודים תושבי המקום נעצרו לחקירה.

שוטרי המחוז הדרומי ולוחמי מג"ב ממשיכים במאמץ המבצעי המוגבר בכלל היישובים והערים במחוז הדרומי מטרה להבטיח את קיומו התקין של יום הבחירות, סבב ב',  לרשויות המקומיות. 

במסגרת ההיערכות פעלו שוטרי תחנת העיירות ויס"מ נגב, בשיתוף לוחמי זרוע הדרומית של חטיבה לבט"פ במג"ב ויחידת הכלבנים המחוזית בשכונה 8 ביישוב לקייה , שם ממוקמת קלפי במסגרת  הבחירות לרשות המקומית המתקיימות ביישוב .

במהלך חיפוש שבוצע בתוך מתחם בתים בשכונה 8 ביישוב לקייה , אותרו נשק בלתי חוקי מסוג M16, מחסניות ותחמושת. 
3 חשודים, בשנות ה 20 וה 30 לחייהם, נעצרו להמשך חקירה בתחנת העיירות של מרחב הנגב.

כוחות המשטרה של המחוז הדרומי ימשיכו להיות פרוסים בשטח ובריכוזי הקלפיות וסביבתן ויתנו מענה לכלל התרחישים השונים לרבות כל אירוע שבו עולה חשד לניסיון פגיעה בטוהר הבחירות, שיבוש מהלכן התקין, הפרת חוק הבחירות או הפרעה לסדר הציבורי ולהגן על שלום הציבור ובטחונו.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל שבה ומדגישה כי לא תאפשר כל הפרת סדר וחוק, ותפעל לאכיפה כנגד ביצוע עבירות אלו גם לאחר קבלת תוצאות האמת ותפעל למניעת הפרות סדר על רקע התוצאות".

לקיה משטרה נשק לא חוקי תפיסת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד