כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לקראת הרמדאן

הסנאטור הדמוקרטי: "חייבים להשמיד את חמאס ולחסל את סינוואר"

אמש נאמר בשם המוסד כי "חמאס מתבצר בעמדתו כמי שאיננו מעוניין בעסקה וחותר להבערת האזור במהלך הרמדאן על חשבון הפלסטינים"

הסנאטור הדמוקרטי: "חייבים להשמיד את חמאס ולחסל את סינוואר"
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

הסנאטור הדמוקרטי, אוהב ישראל, ג'ון פטרמן, אומר בציוץ הערב (ראשון) על הדיווח שהתפרסם בימים האחרונים לפיו ארגון הטרור חמאס מתכוון להסלים את המתיחות בחודש רמדאן, כי "כמובן, הפחדנים של חמאס מתחבאים במנהרות, בתי חולים, בתי ספר ומחנות פליטים.

עוד כתב כי "כעת, מאחורי מועד קדוש. חייבים להשמיד את חמאס ולהביא את סינוואר לדין או לחסל אותו. אני תומך בצורה מלאה במבצע של ישראל לעשות זאת".

כזכור, אמש משרד ראש ממשלה מסר בשם המוסד כי "ראש המוסד, דדי ברנע נפגש ביום שישי עם ראש ה-CIA, ביל ברנס במסגרת המאמץ הבלתי פוסק לקידום עסקה נוספת להשבת החטופים. בשלב זה, חמאס מתבצר בעמדתו כמי שאיננו מעוניין בעסקה וחותר להבערת האזור במהלך הרמדאן על חשבון התושבים הפלסטינים ברצועת עזה. יודגש כי כל העת נמשכים המגעים ושיתוף הפעולה עם המתווכות בניסיון להביא לצמצום הפערים וקידום הסכמות".

לפני שבוע דווח כי בישראל סבורים שהנהגת חמאס בעזה רוצה ללכת על כיוון של התססת השטח ברמדאן, ותעדיף זאת על פני עסקה שתכלול בתוכה הפוגה ארוכה של 6 שבועות. 

גורם בכיר בחמאס אמר ל"וול סטריט ג'ורנל" כי "השבוע הראשון של חודש הרמדאן, יהיה יעד מציאותי להגעה להסכם הפסקת אש". בנוסף, גורמים מצריים טענו כי ישראל וחמאס "מתקדמות באיטיות" במשא ומתן, אך יחד עם זאת הן עשויות להסכים על הפסקת אש עוד לפני הרמדאן. 

ג'ון פטרמן סנאטור חמאס רמדאן עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד