י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שורת ניצחונות

'דגל התורה' חותמת את מערכת הבחירות ורושמת הישג משמעותי

עם סיומו של הסיבוב השני, במפלגת 'דגל התורה' רושמים הלילה הישג יוצא דופן | בכיר במפלגה: "ההצלחה של בכל הארץ היא בגלל שגדולי הדור ובראשם הגר"ד לנדו נותנים את ההוראות וההנחיות, וכאשר גדולי הדור לוקחים אחריות יש סייעתא דשמיא"

'דגל התורה' חותמת את מערכת הבחירות ורושמת הישג משמעותי
כנס הבחירות של דגל התורה בבני ברק צילום: שוקי לרר

במפלגת 'דגל התורה' רושמים הלילה הישג יוצא דופן, עם היבחרו של המועמד הליטאי האחרון שהריצה המפלגה בבחירות המקומיות. לניצחונו של גרינברג קדמו הניצחונות ברכסים, מודיעין עילית וקרית יערים.

במפלגה מציגים את ההישג לאחר שכל נציגי 'דגל' שהתמודדו ניצחו בבחירות. במפלגה אומרים הערב כי 'דגל התורה' בראשות גדולי ישראל ובראשם ראש הישיבה הגר"ד לנדו, היא המפלגה החרדית היחידה שניצחה את הבחירות בכל המקומות בהם התמודד מועמד מטעמה.

הלילה נבחר ראש עיר חדש לבית שמש - שמואל גרינברג ממקורבי בית הגר"ד לנדו. גם כאן מדובר בהישג משמעותי לדגל התורה. יצויין כי ראש הישיבה הגר"ד לנדו יצא מגדרו והגיע לבית שמש בסיבוב הראשון, כאשר בסיבוב השני התכנסו עשרות רבות של ראשי הישיבות במעונו, לצד הגעתם של חברי הכנסת של דגל התורה.

תיעוד מיוחד התפרסם ביום שישי האחרון בו הגר"ד לנדו מורה לגרינברג "להיות ראש עיר של כולם" ואף מברך את כלל התושבים בעיר. גרינברג הוא רק חלק מההצלחה הגדולה של דגל התורה.

ברכסים, לאחר קרב קשה עם מועמד שס, ניצח יצחק רייך והוכתר לראש המועצה; במודיעין עילית נבחר יעקב גוטרמן שוב לראשות העיר; בקריית יערים נבחר יצחק רביץ ובעשרות ערים נבחרו המועמדים שנתמכו ע"י דגל התורה, גם במקומות בהם היה קרב קשה - כגון יוסי אסרף בגבעת זאב, יוסי נבעה בטבריה ועוד.

עוד קודם הבחירות, ראש הישיבה מרן הגר"ד לנדו קיבל את הנציגים מכל רחבי הארץ כדי לתת ברכה ותמיכה ובערים רבות דגל התורה הכניסה לראשונה נציג מטעמה.

בערים החרדיות הגדולות כמו ירושלים ובני ברק, דגל התורה היא המפלגה הגדולה ביותר, כאשר בבני ברק הסיעה בראשות מ"מ ראש העיר מנחם שפירא קיבלה 10 נציגים ורק אחריה בפער גדול המפלגות האחרות.

בירושלים, דגל התורה בראשות יו"ר הסיעה אליעזר ראוכברגר קיבלה 6 נציגים עם מספר הקולות הגדול ביותר. בערים מרכזיות נוספות נרשמה הצלחה כבירה, כמו טבריה שם קיבלה לראשונה דגל התורה 5 מושבים במועצת העיר וזאת בתמיכה של הצדיק הגר"ד קוק.

בכיר ב'דגל התורה' אומר כי "ההצלחה של המפלגה בכל הארץ היא בגלל שגדולי הדור ובראשם הגר"ד לנדו נותנים את ההוראות וההנחיות וכאשר גדולי הדור לוקחים אחריות יש סייעתא דשמיא".

דגל התורה בית שמש בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות 2023 הגר"ד לנדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד