י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מטרה אחת"

נאומי האחדות של ראשי יהדות התורה: "אנחנו שלובי ידיים"

ראשי יהדות התורה השר יצחק גולדקנופף והיו"ר חה"כ משה גפני, תיארו את השתלשלות האירועים שהובילה לאחדות הארצית. גפני: "זה ערב של אחדות". גולדקנופף: "יש לנו מטרה אחת - לעשות למען הקב"ה"

נאומי האחדות של ראשי יהדות התורה: "אנחנו שלובי ידיים"
בכירי יהדות התורה חוגגים עם שמוליק גרינברג את הניצחון הענק בבית שמש צילום: באיבות המצלם

ראשי יהדות התורה השר יצחק גולדקנופף ויו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני, תיארו הערב (ראשון) את השתלשלות האירועים שהובילה לאחדות הארצית והמקומית ביהדות התורה, ועל השליחויות ממרנן האדמו"רים מגור וויז'ניץ למרנן ראשי הישיבה.

חה"כ גפני תיאר את המהלכים שהובילו לאחדות ואמר: "הויז'ניצער רבה התקשר אלי באמצע ועדת הכספים ואחר כך הזמין אותי לנתניה ואמר שגדול השלום, ושצריך ללכת במשותף. הוא דיבר בשם גדולי הדור של המועצת החסידית. שאלתי את גדולי הדור שלנו והם הסכימו שהולכים יחד, ולכן זה ערב של אחדות".

השר יצחק גולדקנופף אמר הערב בנאומו: "יש דבר בעם ישראל שאין באף מקום. אפשר לריב, אפשר שיהיו חילוקי דעות אבל מגיע רגע מסויים שאומרים כולם, אנחנו שלובי ידיים. אנחנו יש לנו מטרה אחת - לעשות למען הקב"ה, לעשות רצון צדיק כדי לקדש שם שמיים. גדולי ישראל כולם כאחד הגיעו למסקנה שהמועמד לראשות העיר הוא שמואל גרינברג ואין אף אחד שמערער על דעתם".  

יצוין כי חברי הכנסת חגגו בביתו של ראש העיר הנבחר של בית שמש, שמוליק גריברג. ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראשי יהדות התורה שהתכנסו לחגוג עם גרינברג בביתו, נמנעו מלהגיע לחגיגות במטה הבחירות. גפני טען שלא ראוי לחגוג בפהרסיה בזמן שהמלחמה נמשכת והחטופים עדיין בעזה. פרוש ואייכלר לא היו בכינוס בביתו של גרינברג.

 

יצחק גולדקנופף משה גפני בית שמש יהדות התורה שמוליק גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד