י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"שור מועד"

מי ניצח בתביעה? ראש העיר או העיתונאי

כתב 'חדשות 12' שנתבע על ידי ראש העיר רמת גן בעקבות תחקיר שפרסם אודותיו, טוען שתביעת הענק הסתיימה ב-0 שקלים. מאידך טוען כרמל שאמה כי הכתב והערוץ חויבו ב-25 אלף שקלים

מי ניצח בתביעה? ראש העיר או העיתונאי
עמרי מניב / כרמל שאמה הכהן צילום: מתוך חדשות 13 / יונתן זינדל, פלאש 90

כתב 'חדשות 12', עמרי מניב טוען שניצח בתביעה שהגיש נגדו ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן. "שנתיים וחצי אחרי שכרמל שאמה תבע 865 אלף ש"ח בתביעת השתקה שהגיש באמצעות אחיו שי, כעת הגיע פסק הדין - חויבנו לשלם לו 0 ש"ח...  אבל לפני שאצלול לפסק הדין שמספר כמה דברים על התנהלות משפחת שאמה, קודם כל סחטיין ענק לעורכי הדין האלופים שלי אלון נדב, זאב ליאונד ודור ליאונד!". כך כתב מניב ברשת X.

עוד הוסיף כי, "לגבי האזכורים השוליים של האח עצמו - לגבי הטענה הראשונה, השופט קובע כי "התובע לא אמר אמת בכתב התביעה" ודוחה את טענתו. ולגבי הטענה השניה הוא מקבל אותה חלקית וקובע שאנחנו לא דייקנו באזכור של האח שי משפחת שאמה היא משפחה מבוססת, שמה הרבה כסף בתביעות השתקה שנועדו להלך אימים על מי שמבקר את ראש עיריית רמת גן".

מתוך שידורי חדשות 13עומרי מניבצילום: מתוך שידורי חדשות 13

"בזבזתי נטו שבועות שלמים מחיי על העיסוק בתביעה של האח שי, כך גם בתביעה של האב פנחס שעדיין מתנהלת, גם שם ננצח. אני מאוד מקווה שעכשיו עמיתיי יחששו פחות ויבינו עם מי יש להם עסק". כך עומרי מניב.

מאידך, ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן שזכה בקדנציה נוספת בבחירות לפני שבועיים, הציג את הדברים אחרת. בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כתב שאמה:

"חבל שהשופט פרסם את פסק הדין רק היום ולא לפני הבחירות. בית המשפט השלום פסק שעומרי מניב ובעקבותיו גם אדריכל מכונת הרעל פרסמו והדהדו לשון הרע ואף חייב את עומרי מניב וערוץ 13 לשלם בגין כך 25,000 ש"ח ולתקן את הכתבה".

תומר נויברג, פלאש 90כרמל שאמה הכהןצילום: תומר נויברג, פלאש 90

עוד טוען ראש העיר: "בית המשפט הרשיע את עומרי מניב בעיתונאות לא אחראית ובפרסום שקרים וזו כידוע לא הפעם הראשונה. יישר כח לאחי הצעיר אדם פרטי שלא ויתר על שמו הטוב, תבע וניצח. בעולם אמיתי ומקצועי עומרי מניב שור מועד של פרסומים שקריין היה אמור להיות מורחק מהמקצוע".

יצוין כי בשעת פרסום התחקיר עבד עמרי מניב ב'חדשות 13', וכיום עובד ככתב תחקירים ב'חדשות 12'.

עמרי מניב כרמל שאמה הכהן תביעת לשון הרע תביעה משפטית ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד