כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המגעים נמשכים

ראש ה-CIA וויליאם ברנס, ביקר בחשאי בקהיר להמשך השיחות

האמריקנים לוחצים להפוגה הומניטרית קצרה בתחילת חודש הרמדאן. ראש ה-CIA ביקר בחשאי בקהיר. בחמאס מוכנים לגבש רשימת חטופים שנמצאים בחיים

ראש ה-CIA וויליאם ברנס, ביקר בחשאי בקהיר להמשך השיחות
כוחות צה"ל בחאן יונס צילום: דובר צה"ל

מקורות מצרים, מסרו היום לעיתון אלערבי אלג'דיד הפרו קטרי, שראש ה-CIA וויליאם ברנס, ביקר בחשאי בקהיר ביום שישי, ביקור שקדם לפגישתו עם ראש המוסד דוד ברנע, שבמהלכו התקיים דיון באפשרות להגיע להפוגה הומניטרית קצרה שתימשך יומיים עד ארבעה ימים. המקור ציין, שהאמריקנים לוחצים להביא להפוגה הומניטרית קצרה בתחילת חודש רמדאן, כך דיווח שמעון מיג'אן בכאן חדשות.

על פי הדיווח, המקור הדגיש שהצדדים דנו במתווה, שבמהלכו תגיש חמאס רשימה ראשונית הכוללת שמות של חטופים בהם היא מחזיקה, או של מי שהיא יודעת שנשארו בחיים, ושהמתווכות יקבלו רשימה מפורטת של מצבם של החטופים שמחזיקים ארגוני הטרור הפלסטיניים.

מקור בחמאס, הגיב לידיעה ואמר שחמאס לא מתנגד להצעה להכין רשימה של החטופים הישראלים החיים שחמאס מחזיק ושגורלם ידוע, ושהקשר עם הגורמים המחזיקים בהם לא נותק. בחמאס אמרו עוד, שחמאס פתוח למאמצים שיביאו להפסקת אש, בתנאי שיהיו רציניים ויובילו להפסקה מוחלטת של האש, חזרתם של תושבים פלסטינים לצפון הרצועה ונסיגת כוחות צה"ל מעזה, דבר שישראל מסרבת בתוקף.

 

מלחמת חרבות ברזל ארצות הברית מצרים חטופים CIA

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד