כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ידידותיים לסביבה

סקודה קאמיק מתחדש: מה השתנה בג'יפון הצ'כי

יבואנית סקודה מציגה את סקודה קאמיק המחודש. לפי סקודה תא הנוסעים התחדש גם הוא והריפודים שודרגו באיכותם וכעת הם יותר ידידותיים לסביבה

סקודה קאמיק מתחדש: מה השתנה בג'יפון הצ'כי
סקודה קאמיק המעודכן - החל ב-141 אלפי שקלים צילום: סקודה

צ'מפיון, יבואנית סקודה מציגה את סקודה קאמיק המחודש. המחודש פירושו שזהו לא דור חדש לחלוטין של הקאמיק, אלא דור שעבר שדרוג, או "מתיחת פנים" כפי שנהוג לומר בענף הרכב.

השינויים בסקודה קאמיק מתבטאים בכמה תחומים: מנוע הטורבו של הקאמיק בנפח 1.0 ליטר שודרג בכוח המנוע מ- 110 כוחות סוס ל-115 כוחות סוס (בנוסף יש גם גרסה עם מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר), עיצוב הפגושים השתנה לכזה שהוא יותר עדכני, העיצוב של הגלגלים שודרג, בקיצור לא התעסקו עם מה שעובד.

סקודהסקודה קאמיק המעודכן - החל ב-141 אלפי שקליםצילום: סקודה

מבחינת תא הנוסעים, לפי סקודה תא הנוסעים התחדש גם הוא: הריפודים שודרגו באיכותם וכעת הם יותר ידידותיים לסביבה, בקרת האקלים מקבלת ממשק מעודכן, המולטימדיה משתדרגת וגודלו של צג לוח המחוונים הדיגיטלי הוא כעת 8.25 אינץ' בדגמים הבסיסיים - ועד 10.25 אינץ' בדגמים הבכירים.

רשימת אביזרי הבטיחות של הקאמיק כוללת בין היתר 9 כריות אוויר, בקרת סטיה מנתיב, ניטור שטח מת ובלימה עצמאית בנסיעה לאחור.

מבחינת האביזרים, קאמיק משווק בישראל בשתי רמות גימור: סלקשן, רמת הגימור ההתחלתית ו"סלקשן סטייל" הבכירה. ברמת גימור סלקשן יש בקרת אקלים מפוצלת, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 8.25 אינץ, קישוריות מלאה, התנעה ללא מפתח, חלונות כהים ועוד תוספות. ברמת גימור סלקשן סטייל יש גם חישוקי גלגלים בקוטר 17 אינץ', מפתח חכם ועוד.

מחיר גרסת ה-1.0 ליטר ברמת גימור "סלקשן" הוא 140,990 שקלים. מחיר גרסת 1.0 ליטר ברמת גימור "סלקשן סטייל" הוא 153,990 שקלים. לצד גרסאות ה-1.0 מוצעת גם גרסת ה-1.5 ליטרים ומחירה ברמת הגימור היחידה שמוצעת- "סלקשן" הוא 156,490 שקלים.

 

 

סקודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד