כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לרגל הרמדאן

הנשיא ביידן לוחץ על ישראל להרחיב את משלוחי הסיוע "סבל נוראי"

נשיא ארה"ב ביידן פרסם הצהרה לרגל כניסת חודש הרמדאן המוסלמי ואמר כי "המלחמה בעזה גרמה לעם הפלסטיני סבל נוראי. יותר מ-30 אלף פלסטינים נהרגו, רובם אזרחים, כולל אלפי ילדים" | הנשיא הבטיח להמשיך להוביל מאמצים בינלאומיים להכנסת סיוע הומניטרי נוסף לעזה ביבשה, באוויר ובים

הנשיא ביידן לוחץ על ישראל להרחיב את משלוחי הסיוע "סבל נוראי"
משאית סיוע הומניטרי צילום: עטייה מוחמד, פלאש 90

בהצהרה מיוחדת לרגל חג הרמדאן, אמר נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כי הוא "לוחץ על ישראל להרחיב את משלוחי הסיוע לרצועת עזה דרך היבשה". 

הנשיא, שנמצא לאחרונה במתיחות רבה עם ממשלת ישראל הוסיף כי הוא "מתעקש שהיא תקל על מסלולים נוספים ותפתח עוד מעברים כדי לקבל יותר סיוע ליותר אזרחים".

ביידן הוסיף: "המלחמה בעזה גרמה לעם הפלסטיני סבל נוראי. יותר מ-30 אלף פלסטינים נהרגו, רובם אזרחים, כולל אלפי ילדים. חלקם בני משפחה של מוסלמים אמריקנים, המתאבלים עמוקות על יקיריהם. כמעט שני מיליון פלסטינים נעקרו בשל המלחמה, רבים זקוקים בדחיפות למזון, למים, לתרופות ולמחסה. בעוד המוסלמים מתאספים ברחבי העולם במהלך הימים והשבועות הקרובים כדי לשבור את הצום שלהם, הסבל של העם הפלסטיני יהיה בראש מעייניהם של רבים. זה בראש מענייני".

עוד הוסיף: "ארה"ב תמשיך להוביל מאמצים בינלאומיים להכנסת סיוע הומניטרי נוסף לעזה ביבשה, באוויר ובים, ולפעול להפסקת אש מיידית ומתמשכת למשך שישה שבועות - לפחות כחלק מעסקה לשחרור חטופים. נמשיך לפעול לעבר עתיד ארוך טווח של יציבות, ביטחון ושלום. זה כולל פתרון של שתי מדינות כדי להבטיח שפלסטינים וישראלים יזכו לחופש, לכבוד, לביטחון ולשגשוג. זו הדרך היחידה לשלום מתמשך".

סיוע הומניטרי הנשיא ביידן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד