ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

שר החוץ ליברמן לירדן: העולם צריך ללמוד מכם

שר החוץ שיגר הודעת ניחומים לממלכת ירדן בעקבות הרצח האכזרי של הטייס על ידי ארגון דאע"ש • ליברמן העלה על נס את החלטת המלך עבדאללה לנקום את מותו של הטייס על ידי הוצאתם להורג של חמישה אנשי הארגון הכלואים בירדן • "על מנהיגי העולם ללמוד מירדן: אסור לנהל משא ומתן עם טרוריסטים - צריך להשמיד אותם", אמר השר

ליברמן, פלאש90
ליברמן, פלאש90

שר החוץ אביגדור ליברמן שיגר הבוקר הודעת ניחומים לירדן, ובה בירך על בחירתם להתמודד עם רצח הטייס על ידי דאע"ש, על ידי עונש מוות לחמישה מאסירי הארגון הכלואים במדינה.

השר ליברמן אמר לירדנים כי "אזרחי ישראל, שכבר 66 שנים מתמודדים עם טרור אכזרי מכל הסוגים, מזדהים עם כאבם ותומכים בתגובה הקשה והנחרצת של ירדן מול הארוע הזה".

הוא הוסיף: "יש לשבח את המלך עבדאללה על פעולתו המהירה והעוצמתית מול הטרור הנפשע, כשכבר הבוקר הוצאו להורג מחבלת שאת שחרורה דרש דאעש ופעיל אל קאעידה נוסף ובקרוב יוצאו להורג מחבלים נוספים הכלואים בממלכה".

לדברי השר ליברמן "על מנהיגי העולם לנהוג במלחמה נגד הטרור בכלל, ודאעש בפרט, בצורה דומה לזו שנהג מלך ירדן משום שטרור אי-אפשר לנצח במילים ובהכרזות אלא רק במעשים קשים. אסור לנהל כל מו״מ, לשחרר אסירים או לעשות עסקאות עם טרוריסטים אלא צריך להשמיד ולמגר אותם, כפי שעשה מלך ירדן.

"העולם צריך מנהיגות חזקה שמחוייבת להשמיד את הטרור האיסלמי הכולל את דאעש, חמאס, חיזבאללה, אל קאעידה ושותפיהם".
ליברמן ירדן טייס חיל האוויר חוק ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד