י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הלידה ההיסטורית

ראש הישיבה הישיש כתב: "שאזכה לזרעא חיא וקימא"

הגאון רבי צבי קושלבסקי ראש ישיבת 'היכל התורה' שחבק בן ראשון בגיל 88, כתב בספרו בשנים האחרונות, כי הוא מתפלל שיזכה יחד עם רעייתו ל'זרעא חיא וקימא'. התצלום מתוך ספרו 'תורת צבי'

ראש הישיבה הישיש כתב: "שאזכה לזרעא חיא וקימא"
הגאון רבי צבי קושלבסקי צילום: אלחנן קוטלר

ההתרגשות הגדולה בעולם התורה עם לידת בנו הבכור של ראש ישיבת 'היכל התורה', הגאון רבי צבי קושלבסקי, בעל ה'תורת צבי' בן ה- 88 ורעייתו הרבנית רחל שתחי' בת ה- 57, הפכה לשיחת היום בכל מקום ומקום. 

ל'בחדרי חרדים' הגיע צילום מספריו של ראש הישיבה 'תורת צבי'. מאז שנישא בשנית הקפיד ראש הישיבה לכתוב בכל פעם בהקדמה לספרו כי הוא מצפה לזש"ק. 

בספרו על מסכת בבא בתרא כותב בהקדמה כי הוא מקדיש את הספר לזכרה של רעייתו מזיווג ראשון, הרבנית מרת שרה לאה ע"ה שתמיד הביעה רצונה שהספרים ייצאו לאור. 

בסיום כותב ראש הישיבה : "ואני תפילה שאזכה להמשיך לשבת בבית ה' כל ימי חיי ללמוד וללמד לשמור ולעשות בבריאות גופא ונהורא מעליא זרעא חי וקימא, זרעא די לא יפסוק ודי לא יבטול מפתגמי אורייתא יחד עם נות ביתי מנשים באוהל תבורך תחי'".

צילומסךהספר של הגר"צ קושלבסקיצילום: צילומסך

ואכן, ראש הישיבה שבמשך כמעט 70 שנה ציפה לבן זכר, חבק בסיעתא דשמיא את בנו הבכור בשעה טובה ובבריאות. 

הלידה המרגשת עברה באופן טבעי בשבוע ה-39 בבית החולים הדסה עין כרם. ד"ר דורון גבירי, רופא בכיר בהדסה ומנהל מחלקת היריון בסיכון בבית החולים סיפר אתמול לחדשות 12: "האמא בת ה-57 הגיעה אליי בשבוע ה-12 לתחילת מעקב היריון, כמובן שבהתחלה קצת הרמתי גבה. נתקלתי באישה מאוד מיוחדת. היא ידעה בדיוק מה עומד לקרות. התרגשות רבה אחזה באב בן ה-88 שזהו בנו הראשון, כשהגיע לחדר הלידה". 

הרב צבי קושלבסקי לידה זרעא חיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד