י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יזכו לישועה

מרבים בשמחה: 44 יתומים ויתומות מתחתנים בחודש אדר ב'

הגאון הגדול רבי מיכל זילבר שליט"א גוזר בגזירת התורה: מי שיתרום 440 שקלים, עשרה שקלים לכל יתום, יזכה שיבוטל מה שנחתם בדם בשמי מרום • "כמה שיתנו יותר יזכו יותר לישועה" • כל הפרטים

מרבים בשמחה: 44 יתומים ויתומות מתחתנים בחודש אדר ב'
ר' מיכל זילבר נרתם למען היתומים צילום: קופת העיר

בהנהלת 'קופת העיר' בדקו ומצאו, כי מספר הבקשות שהוגשו על ידי חתנים וכלות יתומים הזקוקים לעזרה כדי להתחתן בימים אלו של חודש אדר ב', הגיע ל-44! 

לעזרה ל-44 החתנים והכלות הקליקו כאן>>>

44 מקרים קשים של יתמות המשולבת בעוני. 44 עולמות שבורים של יתומים של איבדו את אבא או את אמא, ומאז הם מתמודדים עם כאב אינסופי, עם חסר ממשי בשלמות הבית שבו הם גדלים. 

44 עולמות שנבנים בימים אלו מחדש, עם כניסתם תחת החופה יזכו 44 היתומים והיתומות הללו להקים בתים חדשים, שלמים! בתים שבהם יש גם אב וגם אם, ובעז"ה יהיו גם ילדים בריאים ושלמים, דורות ישרים ומבורכים. 

אבל כדי שהיתומים והיתומות הללו יוכלו להתחתן בכבוד,  הם זקוקים לעזרה.

בהתאם לכך החליט מרן הגאון הגדול, מרא דכולא תלמודא רבי מיכל זילבר שליט"א, לפרוש את חסותו על הקרן המיוחדת שהוקמה לעזרתם של היתומים המתחתנים בחודש אדר ב', ולברך בפה קדשו את התורמים סכום של עשרה שקלים לכל יתום. 

הגאון רבי מיכל זילבר שליט"א מתייחס לעובדה שמספר היתומים והיתומות, 44 עולה בגימטריא 'דם' וכותב בכתב ידו הטהורה באחריות מלאה: "כמה שיתנו יותר יזכו יותר לישועה עד הפורים הבעל"ט והנותנים 440 ש"ח כנגד 44 היתומים הנישאים בחודש זה, עד פורים, יבוטל מה שנחתם בדם למעלה ויהיה להם אך טוב".

זה הזמן לקום ולעשות מעשה, לתרום סכום שיש בו ממש, לכל אחד מאותם 44 יתומים ויתומות שניצבים על פתחה של התחלה חדשה. הם הולכים לעבור ממצב של 'יתום' ו'יתומה', למצב של 'אבא ואמא'. הם זקוקים לעזרה וסיוע לאחר שרבני 'קופת העיר' בדקו היטב את הנתונים ומצאו כי יש צורך לעזור ולסייע להם בפן הכלכלי על מנת שיוכלו להתחתן בכבוד. 

וברגעים האלו הם זקוקים לנו, הם זקוקים לך! הם צריכים את העזרה שלנו. אם כל אחד מאתנו יתן עשרה שקלים ליתום, 440 שקלים בסך הכל, הם יוכלו להתחתן בכבוד בסייעתא דשמיא ולהתחיל את חיי הנישואין שלהם ברגל ימין. 

לעזרה ל-44 החתנים והכלות הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר יתומי אדר ב'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד