כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ממשבר לתנופה

יזמות והשקעות נדל"ן בתקופה הנוכחית: האם כדאי ואיך עושים את זה?

עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" נקלע שוק הנדל"ן היזמי למשבר, לאחר שאתרי הבנייה הושבתו עקב מחסור של עשרות אלפי פועלים מהשטחים ● כיצד משפיע המצב הביטחוני על תחום הנדל"ן? האם ניתן ללמוד את רזי המקצוע? והאם יש צורך בהון ראשוני? קורס הנדל"ן של ביזמקס יתן לכם את כל התשובות

יזמות והשקעות נדל"ן בתקופה הנוכחית: האם כדאי ואיך עושים את זה?
פרויקט בניה צילום: שאטרסטוק

במשך תקופה ארוכה נהנה שוק הנדל"ן היזמי בישראל מפריחה משמעותית. רבים תוהים לעצמם כיצד משפיעה המלחמה על תחום הנדל"ן והאם בכלל כדאי להיכנס אליו. כדי לקבל תשובה מפורטת לשאלה זו, יש להבין את האפשרויות ליזמות והשקעה בתחום.

השאירו פרטים כאן למידע נוסף אודות השקעות נדל"ן>>>

תחום הנדל"ן מהווה מרחב מרתק ליזמים ומשקיעים כאחד. כשניגשים להכיר את עולם ההזדמנויות של שוק הנדל"ן חשוב לדעת ולהכיר את הרגלי השוק הנדל"ן. זה כולל את הבנת המניעים של התנהלות השוק וההשפעות של משתנים חיצוניים כמו מדיניות ממשלתית, תנודות כלכליות ושינויים דמוגרפיים. הבנת תהליכי ההתפתחות בשוק והיכולת לזהות נקודות חזקות וחולשות בשוק מקנה יתרון תחרותי משמעותי למשקיעים וליזמים בתחום כאחד.

לא לחינם שוק הנדל"ן מהווה את אחד משלבי ההשקעה החשובים ביותר עבור רבים, וזאת בשל סט הזדמנויות ייחודי שהוא מציע.

אחת מהזדמנויות השקעה הנפוצות בתחום היא רכישת נכסים להשקעה. החל מנדל"ן למגורים, מסחרי, ועד נכסים כמו מלונות או מבני תעשיה. ברכישת נכסים להשקעה, המשקיע מקבל הזדמנות ליישם את היכולות שלו בניהול נכסים, לשדרג אותם, ולהגדיל את התשואה הכלכלית מההשקעה על ידי שכירות, מכירה, או שיפוץ. ע"י ניתוח ותכנון נכון של עסקה אפשר להרוויח מאות אלפי שקלים מעסקה אחת!

עוד הזדמנות שניתן למצוא בשוק הנדל"ן, היא השקעה בפרויקטי בנייה ופיתוח. פרויקטים כאלו יכולים לכלול בניית מגורים חדשים, מבני מסחר, או פיתוח נדל"ן מסחרי. ניתן לקנות או להשקיע במימון של פרויקט נדל"ן עתידי, פוטנציאל הרווח יכול להיות גבוה יותר מאשר ברכישת נכס קיים.

השקעה בנדל"ן יכולה להתבצע גם דרך מקורות מימון חדשים כמו קרנות השקעה, קרנות נדל"ן, או מימון חוץ בנקאי. כל אלה מהווים אפשרויות למשקיעים להרחיב את תיק ההשקעות שלהם ולגשת להזדמנויות נדל"ן שונות בצורה יעילה יותר.

למעשה, כדי להתחיל פעילות בתחום הנדל"ן אין צורך בהון ראשוני. ניתן ללמוד את שיטות העבודה, לאתר עסקאות טובות ולגייס משקיעים וכך לצבור הון ראשוני שיאפשר השקעה עצמית והגדלת רווחים.

לסיכום, עולם הנדל"ן מציע מגוון רחב של הזדמנויות השקעה, מהן ניתן למצוא את האפשרות המתאימה ביותר למטרות ההשקעה והתיק הפיננסי של כל משקיע.

גם בציבור החרדי בישראל, כבר מבינים את הפוטנציאל הקיים. ולאור ההצלחה של מחזורים קודמים שהביא בוגרים רבים להפוך ליזמים ולאנשי נדל"ן מומחים בתחום במרכז העסקים החרדי 'ביזמקס' בירושלים, משיקים בימים אלה  מחזור נוסף לקורס יזמות והשקעות נדל"ן המותאם לגברים חרדים.

"אנחנו כל העת משפרים ומדייקים את תכנית הלימודים במטרה להעניק את מירב הערך והכלים ליזם המתחיל בשוק הנדל"ן", מספר דניאל כהן מנהל הפעילות של מרכז העסקים ביזמקס, ובמהלך הקורס המשתתפים ילמדו מהמומחים בתחום באופן מקיף את שלל ההזדמנויות הקיימות בשוק הנדל"ן.

את הקורס מובילים מומחים בתחום בעלי 30 שנות נסיון בליווי רוכשים וייעוץ להזדמנויות השקעה, צחי קווטינסקי בעלי "נדל"ן בקלות" מומחה להזדמנויות השקעה, ועידן דהן מומחה לפיננסים ומשכנתאות בעלים "המרכז לחיסכון משכנתאות".

הקורס מתמקד בשילוב בין היכולות היזמיות והפיננסיות, תוך שימת דגש על הבנת השוק, ניתוח סיכונים, ואיתור הזדמנויות השקעה מוצלחות. במהלך הקורס, ילמדו המשתתפים כיצד לזהות, לנתח ולנצל את הפוטנציאל הנסתר בנכסי נדל"ן.

למשקיע המתקדם, הקורס מציע גם יכולת להעמיק בהבנה על כלים פיננסיים מתקדמים. זה כולל שימוש בנגישות למימון חוץ ולמימון פנים, הבנה של מניות, אג"ח נדל"ן, וכלים פיננסיים נוספים המאפשרים להפחית סיכונים ולהגדיל תשואה.

בסיום הקורס, המשתתפים יהיו מצוידים ביכולות ייחודיות לזיהוי, ניתוח וניהול פרויקטי נדל"ן, תוך יצירת ערך מוסף ומקסום תשואות ההשקעה. מסיימי הקורס הופכים ליזמים ומשקיעים יעילים, שמסוגלים להתמודד עם אתגרי השוק וליצור הזדמנויות חדשות בעולם הנדל"ן.

הקורס יפתח בחודש אדר ב' ויתקיים בימי שני בשעות הערב במתחם 'ביזמקס' ובמקביל גם יהיה ניתן להשתתף בזום. במשך 15 מפגשים יכירו המשתתפים לעומק את תחום הנדל"ן וכלל הזדמנויות שבו + סיור שטח לאיתור הזדמנויות קיימות בשוק.

במקביל לקורס, יפתחו בקרוב בביזמקס חממה ייעודית לעוסקים בתחום הנדל"ן. במסגרת החממה ייערכו מפגשי נטוורק ומפגשים מקצועיים ולימודיים שיאפשרו למשתתפים ליצור שיתופי פעולה עם החברים.

ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד