כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שלטי חוצות

קמפיין בלבנון נגד חיזבאללה: "לא רוצים מלחמה"

ברשתות ובשלטים בלבנון הולך ומתפשט לאחרונה קמפיין נגד ארגון הטרור חיזבאללה תחת הכותרת "לבנון לא רוצה מלחמה". תושבת לבנונית: "דרום לבנון משלמת מחיר גדול על המלחמה בעזה, זה לא נורמלי"

קמפיין בלבנון נגד חיזבאללה: "לא רוצים מלחמה"
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

בשבוע האחרון הולך וצובר תאוצה קמפיין לבנוני נגד החיזבאללה ומלחמתו בישראל.  הקמפיין נפוץ ברשתות החברתיות ובשלטי חוצות, וקורא להפסקת הלחימה תחת הכותרת "לבנון לא רוצה מלחמה", כך לפי דיווח "חדשות 12". 

בסרטון שפורסם כחלק מהקמפיין נאמר: "לבנון לא רוצה מלחמה כדי שלא יחזור הכאב, ההרס והעוני, כדי שלא נאבד דורות שלמים. ועל מנת שלא יטבע גן העדן של המזרח בתוך פחד, חושך ועצב - לבנון לא רוצה מלחמה". 

עיתונאית לבנונית בשם נואל ברי כתבה: "מה שקורה בדרום לבנון - זה לא נורמלי בכלל. אתה עדיין בבית והילדים שלך הולכים לבית הספר, ותוקפים 100 מטרים מהבית שלך".

 ברי כתבה על המצב בעזה: "כולנו תמכנו בעזה עד שפלשו אליה ביבשה... כיום עזה, למרבה הצער, הפכה לתל חרבות ואנשיה חיים את הטרגדיה הגדולה ביותר של זמננו".

"מה שקורה בדרום (לבנון) קשה מאוד, ואני מקווה שזה ייפסק בהקדם. אנשים מאוד עייפים, וזו לא בושה. הדרום משלם מחיר רב על המלחמה בעזה", אמרה. 

אחד הגולשים שתומך בקמפיין כתב: "העם הלבנוני אומר לחיזבאללה: ‏'לבנון לא רוצה מלחמה. אם חיזבאללה רוצה מלחמה, שילך לאיראן ויירה ממנה טילים'".

לבנון נסראללה חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד