י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ביקורת מימין

עמית סגל על המכתב של שרה נתניהו: "הובכתי, התגרדתי"

ימים ספורים אחרי הביקורת של ינון מגל על אשת ראש הממשלה שלטענתו היתה מעורבת בניסוח תגובת הליכוד למסקנות אסון מירון, גם עמית סגל מותח עליה ביקורת בעניין אחר

עמית סגל על המכתב של שרה נתניהו: "הובכתי, התגרדתי"
עמית סגל צילום: צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 12

הפרשן הפוליטי עמית סגל מתח ביקורת על המכתב ששיגרה שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה לאמו של אמיר קטאר וכתב, "גילוי נאות: הובכתי ואף קצת התגרדתי מהמכתב של שרה נתניהו לאמא של אמיר קטאר בתחנונים שתרכך את לבו. קטאר היא מדינה תומכת טרור. ההתרפסות של הממסד אצלנו אליה מגעילה כבר שנים אבל יש כאלה הסבורים שהיא מחויבת המציאות. מכאן ועד לתחנונים בסגנון אופרת סבון הדרך ארוכה".

"קודם ינון, עכשיו אתה. בסוף יאשימו אותי", הגיב שותפו להגשת 'פגוש את העיתונות', העיתונאי בן כספית שהזכיר על הדרך את הביקורת שמתח איש התקשורת הימני ינון מגל על התערבות שרה נתניהו בניסוח תגובת הליכוד המבישה למסקנות הוועדה לחקר אסון מירון.

רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, שיגרה מכתב אישי לאמו של אמיר קטאר, השייח׳ה מוזא בנת נאסר אל-מסנד, לכבוד חודש הרמדאן ולטובת שחרור חטופינו. 

במכתבה הגברת נתניהו כתבה שהרמדאן הוא "זמן לחמלה ונדיבות, שמזכיר לנו את הכוח שאנו מחזיקים כאשר אנו מתאחדים לקיים את ערכי השלום והאנושיות. ברוח זו של אחדות וערכים אנושיים משותפים אני מבקש להתייחס לעניין בעל חשיבות ודחיפות רבה - מצבם של הישראלים והישראליות שנחטפו על ידי חמאס בעזה. הכאב של משפחותיהם, הממתינות לשובם, מהדהד עמוק בתוך ליבנו".

עוד כתבה: "כאישה לאישה, הכרחי להתייחס לכך שבין החטופים והחטופות יש 19 נשים שסובלות קשיים בלתי נתפסים. הדיווחים על התעללות הם מחרידים, ואי אפשר להתעלם או לסבול מעשים כאלה נגד נשים. זוהי קריאה לפעולה שחורגת מגבולות פוליטיים ומדברת על האנושות והערכים המשותפים שלנו".

לסיום כתבה: "אני קוראת לכם, ברוח הרמדאן, למנף את השפעתכם המשמעותית כדי לפעול למען שחרור החטופים והחטופות הישראלים. המעורבות שלך יכולה להיות מכרעת בהחזרתם הביתה, להציע מגדלור של תקווה למשפחותיהם ולנקוט צעד משמעותי לקראת שלום ופיוס. קולך והשפעתך יכולים לשפר באופן עמוק את מצבם, ואני מפצירה בכם לנקוט עמדה נגד זוועות כאלה. איננו יכולים לשתוק או לעמוד מאחור כאשר כבודן ובטיחותן של נשים עומדים על כף המאזניים".

עמית סגל שרה נתניהו קטאר שחרור חטופים ביקורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד