כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי תקופה זמנית

במשרד ראה"מ מחפשים מחליף ליו"ר מינהלת תקומה

במשרד ראש הממשלה מחפשים מחליף ליו"ר מינהלת תקומה משה אדרי. מטרות תקומה, שאמורה לפעול במשך חמש שנים, הן לקבוע וליישם פתרונות מגורים זמניים וקבועים עבור המפונים מיישובי עוטף עזה

במשרד ראה"מ מחפשים מחליף ליו"ר מינהלת תקומה
הרס וחורבן בעוטף עזה - תיעוד אווירי צילום: אריק מרמור, פלאש 90

במשרד ראש הממשלה מחפשים מחליף ליו"ר מינהלת תקומה משה אדרי, כך דווח ב'כלכליסט'. לאחר איתור המחליף צפוי אדרי להודיע על פרישה מתפקידו במינהלת לשיקום עוטף עזה, שאליו נכנס ב־19 באוקטובר, זמן קצר אחרי מתקפת חמאס.

מטרות תקומה, שאמורה לפעול במשך חמש שנים, הן לקבוע וליישם פתרונות מגורים זמניים וקבועים עבור המפונים מיישובי עוטף עזה, לסייע בשיקום החקלאות והתשתיות באזור ולחזק את החוסן של הקהילות.

במינהלת מדגישים כי אדרי עובד כרגיל ולעת עתה אין תאריך לפרישתו. עם זאת, במינהלת לא מכחישים שם כי אדרי, תא"ל במיל', הגיע לתקופה זמנית לצורך הקמת יסודות המנהלת, שתסתיים בשבועות הקרובים, וכי התכנון המקורי היה שיחזור בתוך פרק זמן לא ארוך למשרתו המלאה בתפקיד יו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית.

פעילותו של של אדרי זוכה להערכה בקרב תושבי העוטף. עם המועמדים להחליפו נמנה גם מנהל ותיק ומועמד סדרתי לתפקידי ניהול במגזר הציבורי. תקציב המינהלת הוא 18 מיליארד שקל, ו־3 מיליארד שקל מהם אמורים להתקבל במסגרת תקציב 2024.

יצוין כי עד עתה הממשלה טרם הצליחה למצוא ראש מנהלת לשיקום יישובי הצפון, אף שחלפו כבר ארבעה חודשים מאז פינויים.

משה אדרי מינהלת תקומה משרד ראה"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד