כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חובב פוטין

ראש ממשלת הונגריה: "טראמפ לא ייתן אגורה לאוקראינה אם ינצח"

הנשיא לשעבר טראמפ "לא ייתן אגורה לאוקראינה אם ינצח", כך אמר ראש ממשלת הונגריה. "לטראמפ יש תוכנית מפורטת לסיום המלחמה" אמר מנהיג הונגריה לאחר פגישה עם טראמפ בפלורידה

ראש ממשלת הונגריה: "טראמפ לא ייתן אגורה לאוקראינה אם ינצח"
ויקטור אורבן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בראיון נפיץ במיוחד אמר ראש ממשלת הונגריה ידידו של פוטין, כי "דונלד טראמפ לא ייתן אגורה לאוקראינה אם ייבחר מחדש לנשיא ארה"ב", ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן אמר את הדברים, לאחר פגישה עם דונלד טראמפ בפלורידה.

"הוא לא ייתן אגורה במלחמת אוקראינה-רוסיה", אמר אורבן לתקשורת הממלכתית בהונגריה ביום ראשון. "לכן, המלחמה תסתיים, כי ברור שאוקראינה לא תוכל לעמוד על רגליה".

לדברי אורבן, ידידו של פוטין, לטראמפ יש "תוכנית מפורטת" לסיום מלחמת אוקראינה, שהחלה לפני שנתיים כשרוסיה פלשה לאוקראינה.

אורבן כינה את טראמפ "איש של שלום" ואמר: "אם האמריקנים לא יתנו כסף ונשק, יחד עם האירופים, המלחמה תסתיים. ואם האמריקאים לא יתנו כסף, האירופים לבדם לא יכולים לממן את המלחמה הזו. ואז תיגמר המלחמה".

למרות התמודדות עם 91 אישומים פליליים וקנסות של מיליוני דולרים בתביעות אזרחיות הנוגעות לענייניו העסקיים טראמפ הוא המועמד הרפובליקני לנשיאות. אורבן וטראמפ נפגשו במעונו של טראמפ בפאלם ביץ', פלורידה, בסוף השבוע האחרון.

בהצהרה, אמר אורבן: "הנשיא טראמפ היה נשיא של שלום, הוא זכה לכבוד בעולם, וכך הוא יצר את התנאים לשלום. בתקופת נשיאותו שרר שלום במזרח התיכון ושלום באוקראינה. ולא הייתה מלחמה היום אם הוא עדיין היה נשיא ארצות הברית. הסכמנו שיהיה שלום כשיהיו מנהיגי עולם שרוצים שלום. אני גאה שהונגריה היא אחת מהמדינות האלה. הסכמנו גם שעדיין יש פוטנציאל רב ביחסים הכלכליים בין ארה"ב להונגריה".

טראמפ אמר על אורבן: "אין אדם טוב יותר, חכם יותר או מנהיג טוב יותר מאשר ויקטור אורבן. הוא פנטסטי, הוא דמות לא שנויה במחלוקת כי הוא אומר, 'כך זה הולך להיות', הוא מנהיג גדול".

ויקטור אורבן ולדימיר פוטין דונלד טראמפ מלחמת אוקראינה רוסיה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד