י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אירוע מרגש

הילד חגג בר מצווה עם אביו בבית החולים

שבץ וחמישה חודשי אשפוז לא עצרו את בר המצווה המרגש של משפחת קרקו בבית הכנסת של רמב"ם. עד לפני חודש מצבו הרפואי של האב היה מורכב, אולם חל שיפור במצבו ואיתן יצא מכלל סכנה

הילד חגג בר מצווה עם אביו בבית החולים
חתן הבר מצווה עם אביו צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

בתחילת חודש נובמבר מצא את עצמו איתן קרקו בן ה-47, תושב כרמיאל, הסובל ממחלה אוטואימונית, באירוע מוחי מורכב, אירוע שבעקבותיו הוא הועבר לטיפול במחלקה הנוירוכירורגית שבבית החולים רמב"ם. 

האירוע המוחי שפקד את איתן, אדם צעיר ופעיל, תפס את אשתו, אילת, במשימה מרכזית אחת: לסייע לבעלה לחזור לתפקוד רב ככל שניתן. האירוע המורכב של איתן אירע בתקופה במהלכה בנם בן ה-13, שליו, נדרש היה להתחיל את לימודיו אצל המלמד, שמעון דיין, לקראת העלייה תורה.

עד לפני חודש מצבו הרפואי של איתן היה מורכב, אולם חל שיפור במצבו ואיתן יצא מכלל סכנה. לדברי אסתי זיגלבוים, העובדת הסוציאלית של המחלקה הנוירוכירורגית: "ברגע שאיתן יצא מהמצב המורכב וקיבלנו עבורו תאריך לשיקום, אז ניתן "האור הירוק" להתחיל לעבוד על ההכנות לבר המצווה של הבן שלו, שליו".

בשלב הזה, אילת רעייתו לא וויתרה והחלה לחשוב על דרכים לקיים את בר המצווה של שליו בנוכחות אביו. אסתי העו"סית המלווה את המשפחה מיום קליטתה במחלקה, נרתמה לעשייה ויחד עם רב בית הכנסת ברמב"ם התקיים אתמול, יום שני, א' בראש חודש אדר ב', אירוע העלייה לתורה של שליו, כשהוא מוקף באביו, אימו, אחותו תהל בת ה-9, המשפחה המורחבת וחברים קרובים. לכבוד האירוע אילת הקפידה על כל פרט, החל מלבוש חגיגי עבור איתן, שלו ותהל, דרך כיבוד ובעיקר אווירה מרגשת ושמחה.

רמב"ם בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד