י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
6 כריות אוויר

רכב עבודה משוכלל: לפורד יש טרנזיט חדשה

הטרנזיט קאסטום מבוסס על שלדה חדשה שמציגה בסיס גלגלים ארוך ב-200 מילימטרים, כלומר המרחק בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים יותר גדול, מה שזה אומר שיש יותר מקום למטען

רכב עבודה משוכלל: לפורד יש טרנזיט חדשה
פורד טרנזיט החדשה החל ב-282 אלפי שקלים צילום: פורד

לפורד יש טרנזיט חדשה והוא באה לעבוד. דלק מוטורס יבואנית פורד מציגה את הטרנזיט קאסטום החדש. כמו הטרנזיטים שכולנו מכירים מאז שנות ה-70 (אם אנחנו מספיק מבוגרים), גם הטרנזיט קאסטום החדש הוא רכב שמיועד לעבודה, כלומר לנשיאה של מטען.

מבחינת השלדה, לפי פורד, הטרנזיט קאסטום מבוסס על שלדה חדשה שמציגה בסיס גלגלים ארוך ב-200 מילימטרים, כלומר המרחק בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים יותר גדול, מה שזה אומר שיש יותר מקום למטען.

מעבר לזה, הטרנזיט החדש קל ב-100 קילו מקודמו, כלומר הוא אמור להיות יותר חסכוני בדלק. עוד נקודה שפורד נותנת עליה את הדעת: הגובה נמוך מ-2.0 מטרים. הסיבה לכך היא יכולת להיכנס לחניונים תת קרקעיים בקלות, כי בדרך כלל 2.0 מטרים הוא הגובה המינימאלי בחניונים רבים.

פורדתא נהג מעודכן ודיגיטלי עם מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביתצילום: פורד

מבחינת מה שחשוב למי שצריך את הטרנזיט לעבודה, החל בירקנים וכלה במובילי סחורות, נפח תא המטען הוא 6.8 מ"ק ואורכו של שטח ההטענה של הטרנזיט הוא 3,002 מילימטרים בחלקו התחתון.

רוחב שטח ההטענה הוא 1,777 מילימטרים ובנוסף פורד גם מדגישה שמשטח ההטענה יותר נמוך, כלומר קל יותר להרים אליו דברים. נתון כושר ההעמסה הוא 1,282 קילו ומשקל הרכב הכולל הוא 3,225 קילו. כלומר לא צריך רישיון ג'.

מבחינת בטיחות, כיום כבר חושבים לא רק על המטען, כלומר יש את כל אביזרי הבטיחות ונוחות: שש כריות אוויר, התראה מסטיה מנתיב, סייען זינוק בעליה ועוד מערכות רבות.

המנוע של הטרנזיט החדשה הוא מנוע דיזל בנפח של 2.0 ליטרים שמפיק 170 כוחות סוס. תיבת ההילוכים אוטומטית עם 8 מהירויות. מחיר הטרנזיט הוא 282,000 שקלים.

 

 

 

 

טרנזיט פורד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד