כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מכירת רכב לפירוק – איפה מומלץ ומה חשוב לדעת?

לפני שאתם מוכרים את הרכב שלכם לפירוק, מומלץ לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות עבור מכירת הרכב שלם לפירוק. המחירים שאתם תקבלו עבור מכירת הרכב שלכם יכולים להשתנות בהתאם למצב הרכב, שנתון, דגם ומיקום גיאוגרפי

מכירת רכב לפירוק – איפה מומלץ ומה חשוב לדעת?
מכירת רכב לפירוק צילום: FREEPIK

כאשר מגיע הזמן להיפרד מרכב ישן או שאינו בשימוש, אחת האפשרויות העומדות בפניכם היא למכור אותו לפירוק. מכירת רכב לפירוק היא פתרון יעיל לרכבים שאינם במצב נסיעה או שעלות התיקון שלהם גבוהה מערכם. במאמר זה, ניתן לכם את כל הטיפים איך לבחור קונה רכבים לפירוק ונסיעה ומה חשוב לדעת לפני שאתם מקבלים את ההחלטה.

איפה מומלץ למכור רכב לפירוק?

יש מספר אפשרויות למכירת רכב לפירוק:

מגרשי פירוק: אלו מקומות המתמחים בפירוק רכבים ישנים. הם יקנו את הרכב שלכם ויפירו אותו לחלקים, אותם ימכרו שוב, יש הרבה מגרשי פירוק בישראל אבל זוהי דרך מסורבלת יותר בשביל מכירת רכב לפירוק מאשר אופציות נוספות שנציין בהמשך.

קונים רכבים לפירוק ונסיעה: נותני שירות של קונה רכבים לפירוק ונסיעה. היתרונות כאן הם עצומים מכיוון שגם הם מגיעים עד אליכם בשביל לגרור את הרכב, מביאים לכם את כל המסמכים הדרושים בשביל למכור את הרכב לפירוק בצורה נוחה וגם משלמים לכם מחיר הוגן עבור מכירתו לפירוק (תלוי כמובן בקונה הרכבים והדבר יכול להשתנות בין קונה רכבים אחד לשני)

השוו מחירים והצעות מכמה חברות

לפני שאתם מוכרים את הרכב שלכם לפירוק, מומלץ לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות עבור מכירת הרכב שלם לפירוק. המחירים שאתם תקבלו עבור מכירת הרכב שלכם יכולים להשתנות בהתאם למצב הרכב, שנתון, דגם ומיקום גיאוגרפי. השוו את ההצעות שקיבלתם ובחרו את החברה שמציעה את המחיר הטוב ביותר עבור הרכב שלכם. עם זאת, אל תתמקדו רק במחיר אלא גם באיכות השירות ובמוניטין של החברה (יש הרבה קוני רכבים שאינם נותנים את כל המסמכים הדרושים בחוק, לכן מומלץ לעשות הכל כשורה לפי החוק והדין בישראל).

קבלו אישור על המכירה

לאחר שמכרתם את הרכב שלכם לפירוק, הקפידו לקבל אישור על המכירה מהחברה. אישור זה ישמש כהוכחה שהרכב נמכר ויסייע לכם בהסרת הרכב מהבעלות שלכם ברשות הרישוי. שמרו את האישור במקום בטוח למקרה שתזדקקו לו בעתיד.

סיכום

מכירת רכב לפירוק יכולה להיות אפשרות טובה להיפטר מרכב ישן או שאינו בשימוש תוך כדי קבלת תמורה כספית ומי מאיתנו לא אוהב עוד כסף בארנק. בחרו חברת פירוק מורשית ואמינה, השוו מחירים, וודאו שהחברה מציעה שירותי גרירה עד הבית שלא תצטרכו להטריח את עצמכם את למגרש פירוק הרכבים, הכינו את המסמכים הדרושים ואל תשכחו לקחת את כל החפצים האישיים מהרכב לפני המסירה. עם ההכנה הנכונה והבחירה הנבונה של חברת פירוק, תוכלו להפוך את תהליך המכירה של הרכב לקל, מהיר ומשתלם. מאחלים לכם המון בהצלחה ומה שנקרא "תיסעו בדרכים טובות!".

מכירת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד