כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

'תוצאות אפקטיביות' קיבל את הקמפיין של ג'

ההכרעה התקבלה: משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' של איש הפרסום שעיה איצקוביץ' הוא זה שינהל את קמפיין 'יהדות התורה' במגזר החרדי • במגזר החילוני ינהל את הקמפיין משרד 'בראשית' של מוטי קוטינר • 6 משרדים התמודדו על הקמפיין; חברת 'פידבק' הורידה את הצעתה בעקבות ההחלטה לפצל את הקמפיינים • ומה אומר איצקוביץ'?

יהדות התורה, יש משרד
יהדות התורה, יש משרד

לאחר שבועות ארוכים בהם סערה שאלת ניהול קמפיין מפלגת 'יהדות התורה' לכנסת ה-20, במהלכם התמודדו לא פחות משישה משרדי פרסום על התקציב, הבוקר (ד') הוחלט: משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' של שעיה איצקוביץ', הוא זה שינהל את הקמפיין.

ההכרעה התקבלה בקרב חברי מטה ההסברה של יהדות התורה הבוקר. את הקמפיין המרכזי של המפלגה ברחוב החרדי יקבל משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' של איש הפרסום שעיה איצקוביץ, ואת הקמפיין של יהדות התורה במגזר החילוני יקבל משרד הפרסום 'בראשית' של איש הפרסום מוטי קוטינר. כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' אמש, כבר בתחילת השבוע יופיעו מודעות פרסום בעיתונים החרדים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בין המשרדים המובילים שעמדו לקבל את קמפיין הבחירות התמודדה חברת הפרסום 'פידבק', אך הם ירדו מהמרוץ לאחר שהתנו את החוזה רק אם יקבלו לידם את התקציב של שני הקמפיינים, במגזר החרדי והחילוני. חברי מטה ההסברה ביהדות התורה החליטו לחלק את הקמפיין בין שני משרדים, ובכך להביא קמפיין ממוקד יותר לכל מגזר.

ממטה ההסברה של יהדות התורה נמסר: "חברי המטה איחלו הצלחה למשרדים שנבחרו, והביעו הוקרה והערכה גם למשרדים האחרים שהגישו הצעות ראויות ומקצועיות. בכוחות משותפים אנו מתייצבים עתה על קו הזינוק, בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי דורנו שליט"א, מתוך תחושת אחריות והבנת גודל השעה. ניצבת בפנינו הזדמנות היסטורית לחזק את כוחה של "יהדות התורה", לקראת האתגרים הגדולים הניצבים לפתחה בקדנציה הקרובה, לכלל ולפרט".

שעיה איצקוביץ, מנכ"ל 'תוצאות אפקטיביות' הגיב ואמר: "כבוד הוא לי לבצע את קמפיין יהדות התורה לכנסת, ואני מקווה כי בסייעתא דשמיא ויחד עם חברי מטה הבחירות של המפלגה, נזכה להישגים מרשימים ולקדש שם שמים.

"אני מבהיר בזאת שלאחר שהתייחסנו לשמועות על טוהר המכרז הוברר מעל לכל ספק שכוונות מטה ההסברה טהורות היו, לאור זאת בחרנו לשנות את דעתנו ולהציג בפני מטה ההסברה את אסטרטגיית הקמפיין שבה אנו מאמינים".
יהדות התורה משרד פרסום תוצאות אפקטיביות שעיה איצקוביץ קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד