ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
במרחק 100 ק"מ

היעד שהותקף בלבנון: מחסני כטב"מים של חיזבאללה

רשת אל-ערבייה הסעודית מדווחת כי בהפצצות אמש כ-100 ק"מ מהגבול עם לבנון, הותקפו מחסני כטב"מים מתקדמים של חיזבאללה. לפחות אדם אחד נהרג וכמה נוספים נפצעו בהפצצת שני המתחמים של חיזבאללה

היעד שהותקף בלבנון: מחסני כטב"מים של חיזבאללה
תקיפה בלבנון צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

ישראל תקפה אתמול בערב כ-100 ק"מ מהגבול עם לבנון. הבוקר מתברר כי היעד היה מחסני מל"טים מתקדמים של חיזבאללה בבעלבכ, רשת אל-ערבייה הסעודית מדווחת כי תקיפות אלו פגעו ביכולות האוויריות של חיזבאללה.

בצה"ל הודיעו כי התקיפות אמש בעומק לבנון כוונו ל"כוח האווירי" של חיזבאללה, אחרי שפעילי הארגון שיגרו אתמול כטב"מים לעבר ישראל.

שני מקורות ביטחוניים לבנוניים ומושל בעלבכ במזרח המדינה מסרו כי לפחות אדם אחד נהרג וכמה נוספים נפצעו, לאחר שישראל תקפה ארבע פעמים בעיר בעלבכ, הנחשבת למעוז המרכזי של חיזבאללה.

בהודעה אמש נאמר: "מטוסי קרב תקפו שני מתחמים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הבקעא שבעומק לבנון. המתחמים משויכים לכוח האווירי של חיזבאללה שתכנן והוציא לפועל מתווים שונים אל עבר שטח מדינת ישראל".

הבוקר חיזבאללה נקם ושיגר כ-100 רקטות לעבר הגולן. בתגובה מטוסי קרב תקפו היום שלושה משגרים מהם בוצעו שיגורים לעבר רמת הגולן הבוקר.

מדובר באחד משיגורי הטילים הגדולים מלבנון מאז תחילת ההפצצות ההדדיות בין שני הצדדים מאז אוקטובר האחרון. לא היו דיווחים על נפגעים כתוצאה מההפצצה.כאמור,

 

 

לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד