כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
גנב בוֵסְט

צפו בתיעוד: הבלשים פשטו על המכונית ושלפו את החשוד

בפעילות שוטרי מחוז ירושלים נגד גנבי רכבים, נעצר הלילה חשוד בשעת מעשה, רגע לפני שעבר עם הרכב הגנוב לאיו"ש | החשוד נעצר כשהוא לבוש וסט כתום שנועד לשוות לו מראה תמים שלא מעורר חשד - אולם גם זה לא מנע את סיכול הגניבה על ידי השוטרים

צפו בתיעוד: הבלשים פשטו על המכונית ושלפו את החשוד
פעילות המשטרה ביום הבחירות צילום: דוברות המשטרה

אתמול (שני) נערכה פעילות סמויה נגד גנבי רכבים על ידי בלשי תחנת מוריה במחוז ירושלים בסיוע תצפיתני מרכז השליטה במחוז. בסביבות השעה 21:30, התקבל למוקד המשטרה בירושלים דיווח מבעליו של רכב כי כשהיה בשכונת קריית יובל בעיר, הבחין שרכבו נגנב מהמקום. פעילות מהירה של בלשי תחנת מוריה בשיתוף עם תצפיתני משל"ט מחוז ירושלים, הביאה לאיתורו של הרכב שהיה בנסיעה בכביש בגין לצפון. 

בלשי המשטרה דלקו אחר הרכב הגנוב ובעת שהתקרב אל מעבר הטבעת לכיוון איו"ש, פרקו מרכבם וביצעו את מעצרו המהיר של החשוד שנהג ברכב הגנוב. החשוד, תושב כפר עקב בשנות ה-50 לחייו, לבש בעת הגניבה, הנהיגה ברכב הגנוב והמעצר כאמור, וסט כתום, זאת עפ״י החשד במטרה לצמצם את החשד כלפיו בעת ביצוע המעשים. 

כך, דקות בודדות בלבד לאחר שיחת הטלפון שבה דיווח בעל הרכב על גניבתו, הוא עודכן בשיחה חוזרת מהמשטרה כי רכבו הגנוב נתפס וגניבתו סוכלה. בנוסף רכוש בעל ערך רב שהושאר בו הושב לידיו. 

החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים. כעת בוחנים חוקרי המשטרה את מעורבותו של החשוד במקרים נוספים של גניבות רכבים לאחרונה באזור. במהלך היום החשוד יובא בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת החקירה ובהתאם לצרכיה. 

פשיטה משטרתית גנב בלשים חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד