א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
נחטף מניר עוז

יום הולדת 80 עצוב בשבי חאמס

בני משפחת מוזס מציינים יום הולדת 80 עצוב לסבא שנמצא בשבי חאמס. הנכדים גיא, שני, ארז, יובל, סיון, חגי, רוני, נעם, יפתח ואופיר מאחלים לסבא היקר מניר עוז שיחזור הביתה

יום הולדת 80 עצוב בשבי חאמס
גדי מוזס צילום: באדיבות המשפחה

יום הולדת 80 בשבי חמאס: היום (שלישי) מציין החטוף גדי מוזס יום הולדת 80 בשבי חמאס. הוא אחד החטופים המבוגרים שמחכים כבר יותר מ-150 ימים לחזור הביתה למשפחתם.

גדי מוזס מניר עוז הוא אבא לשלושה ילדים וסב לעשרה נכדים, זוגזו אפרת כץ הי"ד, נרצחה בידי המחבלים בשביעי באוקטובר. בתה של אפרת, דורון כץ-אשר, ושתי בנותיה, אביב ורז, נחטפו לעזה ושוחררו במסגרת עסקת החטופים הראשונה.

גדי הוא כמו סבא גם עבור נכדיה של אפרת וגם במשפחתה מחכים שישוב. ב-7 באוקטובר נחטפה גם אשתו לשעבר מרגלית, וגם היא שוחררה. מוזס הוא אגרונום במקצועו, ורבים מחקלאי הדרום גדלו על ברכיו. הוא מומחה מוערך בתחומו בארץ ובעולם, ולפני כמה שנים אף הקים עם חבריו מניר עוז יקב שבו ייצרו יין לצריכה עצמית. גדעון פאוקר, היינן וחבר טוב של גדי, נרצח, ויורם מצגר, חבר נוסף של גדי, נחטף גם הוא.

יאיר מוזס בנו של גדי:  "אני רוצה לבקש ממנו שיחזיק מעמד, אנחנו יודעים כמה בוודאי קשה לו פיזית ונפשית, לא נוותר ולא נשקוט עד שהוא וכל החטופים יחזרו הבית בשלום. אנחנו רק צריכים שהוא יחזיק מעמד בחיים, ואנחנו נעשה ונדאג שיחזור אלינו, זו משימה לאומית ממדרגה ראשונה וצריך שכולם יהיו שותפים להבנה שזו המשימה הכי חשובה ודחופה שיש. עכשיו הזמן להחזיר את החטופים והנרצחים הביתה, אחרת נחזיר ארונות".

גדי מוזס חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד