כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תומכת טרור

השרה הטורקית נטשה בזמן נאומה של השרה הישראלית

בזמן נאומה של השרה לשוויון חברתי מאי גולן, בכנס שנערך לציון יום האישה הבינלאומי באו"ם, שרת המשפחה והשירותים החברתיים של טורקיה נטשה את האולם במחאה "נגד התקפות ישראל על רצועת עזה"

השרה הטורקית נטשה בזמן נאומה של השרה הישראלית
הכנסת למען החטופים צילום: נועם מושקוביץ/נתן ווייל, דוברות הכנסת

בזמן נאומה של השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מאי גולן, בכנס שנערך באו"ם אמש, שרת המשפחה והשירותים החברתיים של טורקיה (מהינור אוזדמיר גוקטאס) נטשה את האולם במחאה "נגד התקפות ישראל על רצועת עזה".

השרה גולן אמרה במהלך הנאום: "אף אחד מאיתנו, אפילו הצבועים ביותר, לא יכול להתעלם מהזוועות שהתרחשו בשביעי לאוקטובר. אני קוראת לעולם, לאו"ם, לארגוני זכויות אדם ותומכי נשים, תשימו קץ לבושה הזאת. ההיסטוריה תשפוט את מי שישתוק. זכרו היטב, דמן של נשים ישראליות - לא שונה מהדם של נשים מכל העולם".

עוד אמרה השרה גולן: "חוסר המעש והפסיביות שלכם מזעזע ולא יאומן, אבל המאמצים היזומים שלכם להכחיש את האלימות כלפי ישראליות ויהודיות בחמשת החודשים האחרונים, תוך העלמת עין מסבלם של החטופים - היא בלתי נתפסת".

לגבי השתתפות של עובדי ארגון "אונרא" במעשי הרצח אמרה השרה גולן: "ההצהרות שלהם מעוותות ומפארות רצח וחטיפה של נשים ישראליות תוך התייחסות בהמתית ומרתיחה אליהן. אי אפשר - ואסור להתעלם מכך".

לסיום הנאום נגד שתיקת מועצת האו"ם וארגוני הנשים אל מול מעשי הטבח אמרה השרה גולן: "אף אחד מאיתנו, אפילו הצבועים ביותר, לא יכולים להתעלם מהזוועות שהתרחשו בשביעי לאוקטובר. אני קוראת לעולם, לאו"ם, לארגוני זכויות אדם ותומכי נשים, שימו קץ לבושה הזאת ההיסטוריה תשפוט את מי שישתוק. לעולם לא עוד! עם ישראל חי". נאומה של השרה גולן הסתיים במחיאות כפיים.

מלחמת חרבות ברזל חמאס מאי גולן חטופים האו"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד