י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טענה לרצח עם

הושעתה הפרופסורית שהכחישה את זוועות חמאס

האוניברסיטה העברית השעתה את פרופ' נדירה שלהוב-קיבורקיאן שאמרה כי "ישראל היא מכונת השמדה". האוניברסיטה פרסמה כי על מנת לשמור על אקלים בטוח בקמפוס לטובת הסטודנטים והסטודנטיות שלנו, "האוניברסיטה החליטה להשעותה מהוראה"

הושעתה הפרופסורית שהכחישה את זוועות חמאס
פעילות כוחות צה"ל ברצועה צילום: דובר צה"ל

האוניבסיטה העברית בירושלים הודיעה כי היא משעה מהוראה מרצה בשם פרופסור נדירה שלהוב-קיבורקיאן, שאמרה בפודקאסט מצולם כי "ישראל היא מכונת השמדה" ושאסור להאמין לשקרים שלה.

"האוניברסיטה דוחה בשאט נפש את כלל אמירותיה המעוותות של פרופסור קבורקיאן", מסרה האוניברסיטה לתקשורת. "העברית גאה בהיותה מוסד ישראלי, ציבורי וציוני. כבעבר, ראשי האוניברסיטה חוזרים על קריאתם לפרופסור קבורקיאן למצוא לעצמה בית אקדמי אחר שתואם את עמדותיה. על מנת לשמור על אקלים בטוח בקמפוס לטובת הסטודנטים והסטודנטיות שלנו, האוניברסיטה החליטה להשעותה מהוראה".

בכאן חדשות דווח כי באוקטובר האחרון האוניברסיטה קראה לשלהוב-קיבורקיאן, חברת סגל ומרצה בכירה, מומחית לקרימינולוגיה ולעבודה סוציאלית, לשקול לעזוב את משרתה אחרי שטענה ברשת שישראל מבצעת פשעי מלחמה.

במכתב ששלחו נשיא ורקטור האוניברסיטה נכתב כי דבריה הם דברי הסתה עליהם ניתן לעמידה לדין, וכי הם מצטערים שהיא חלק מקהילת האוניברסיטה. שלהוב-קיבורקיאן פרסמה עצומה שבה נטען כי ישראל מבצעת השמדת עם בעזה.

 

 

רצח עם חמאס אוניברסיטה העברית מלחמת חרבות ברזל נדירה שלהוב-קיבורקיאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד