כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
המתנה עצובה

מחכה לבן שלה שנחטף כדי להתאבל על בעלה

ילנה טרופנוב שבעלה נרצח ובנה עדיין חטוף בעזה: "אני לא מרגישה שהמדינה שלי עושה מספיק בשביל לשחרר את החטופים". ילנה ששוחררה מהשבי אמרה: "מחכה לבן שלי כדי להתאבל על בעלי"

מחכה לבן שלה שנחטף כדי להתאבל על בעלה
סשה טרופנוב צילום: באדיבות המשפחה

ילנה טרופנוב, ששוחררה משבי חמאס לאחר 54 ימים, אמרה היום (שלישי) בריאיון לאסתי פרז בן-עמי בתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב: "אני מחכה לבן שלי כדי להתאבל על בעלי. לא הייתי בקבר שלו, אני לא רוצה ללכת לשם בלי סשה. מטריף אותי שאני לא מרגישה שהמדינה עושה הכל כדי לשחרר את החטופים".

סשה טרופנוב, נמצא בשבי חמאס כבר 158 ימים וילנה סיפרה כי חייה רחוקים מלחזור לשגרה: "הבית שלי בקיבוץ נהרוס נשרף, בעצם אין לאן לחזור וגם בקיבוץ שלי לצערי עדיין אי אפשר לגור. אני נמצאת בבית מלון ומתרוצצת בין פגישות - מנסה לעשות הכל בשביל שהבן שלי יחזור". עוד הוסיפה: "אני מחכה לסשה כדי להחליט על המשך החיים שלי, איפה אני הולכת לגור ומה אני הולכת לעשות. החיים שלך נעצרו כי הוא לא כאן". 

טרופנוב הביעה ביקורת על המאמצים לשחרור החטופים: "מטריף אותי שאני לא מרגישה שהמדינה עושה הכל כדי לשחרר את החטופים. כשהייתי בשבי הייתי בטוחה שהדנ"א של ישראל זה לעשות הכול כדי להחזיר אותם, וכשחזרתי ראיתי פתאום שיש ויכוח על המחיר". ילנה הבהירה: "אני מבינה שיש ויכוח על המחיר, אני מבינה שאי אפשר בכל מחיר - אבל לדעתי צריך לעשות הרבה יותר, זה צריך להיות בסדר העדיפויות של הלאומי. הבן שלי הוא לא רק הבן שלי, הבנים והבנות זה של כולם, של כל עם ישראל". 

טרופנוב סיפרה על התנאים בשבי והביעה דאגה רבה לבנה: "אני לא יכולה לדעת מה קורה להם עכשיו כי כשאנחנו היינו שם המצב היה הרבה יותר טוב. לדעתי המצב עכשיו יותר גרוע, גם מבחינת מזון וגם מבחינת מים לשתייה. אני מאוד מודאגת, אני יודעת שלחלק מהשבויים, במיוחד לגברים התייחסו יותר גרוע, נתנו להם לשתות מים מלוחים".

סשה טרופנוב ילנה טרופנוב מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד