כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בבית המדרש

חבר מועצת החכמים נועד עם משפחות החטופים: "הלב שלנו איתכם"

בפגישה שנערכה בבית מדרשו, חיזק הגאון רבי דוד יוסף את משפחות החטופים ובירך כי הם יזכו לראות את היקרים שלהם כבר בקרוב • "הלב שלנו כואב איתכם. אני תפילה ובקשה שתזכו לראות את היקרים שלכם בקרוב מאוד"

חבר מועצת החכמים נועד עם משפחות החטופים: "הלב שלנו איתכם"
הגר"ד יוסף ומשפחות החטופים צילום: באדיבות המצלם

משפחות החטופים והורי התצפתניות השבויות בעזה נכנסו במהלך השבוע האחרון למעונו של חבר מועצת חכמי התורה וראש בית המדרש "יחווה דעת" הגאון רבי דוד יוסף שליט"א בכדי לסקור בפניו את מה שהם חווים מאז יום שמחת תורה, כמו גם לשמוע ממנו דברי חיזוק ועידוד בשעה קשה זו.

משפחות החטופים נכנסו לחדרו שבבית המדרש בשכונת הר נוף בירושלים שם הם שטחו בפניו את הקושי הנורא שהם חווים מאז שהיקרים להם נחטפו באכזריות בלתי נתפסת לתוככי עזה בידי מרצחי חמאס.

הגאון רבי דוד יוסף חיזק את המשפחות במשך שעה ארוכה ואמר להם כי צריך לעשות רבות למען עסקה ולמען שחרור החטופים. בדבריו ציין את עמדת אביו מרן הרב עובדיה קודם למבצע אנטבה, פסק שהוכיח עד כמה חשובה מצוות פדיון שבויים.

הגאון רבי דוד יוסף חיזק את המשפחות ואמר להם כי בעזרת השם הם יזכו לראות את היקרים שלהם "כבר בקרוב", כלשונו. חבר מועצת חכמי התורה ציין בפניהם כי מאז יום שמחת תורה הוא מזכיר את החטופים בכל שיעור שהוא מוסר ברחבי העולם בכדי להשמיע את הזעקה הזו ולגרום לשחרורם כבר בקרוב.

בתוך כך, ימים ספורים קודם למפגש עם משפחות החטופים נכנסו לחדרו הורי התצפתניות שביקשו להתחזק בשעה קשה זו. הגר"ד יוסף ישב עמם במשך שעה ארוכה ואף רשם לעצמו את שמותיהן בכדי להזכיר אותם בתפילה.

יצוין כי במהלך החודשים האחרונים הגאון רבי דוד יוסף משמש כאוזן קשבת למשפחות רבות ממשפחות החטופים ורבים מהם כבר נפגשו עמו בצורה כזו או אחרת. הרב כתמיד מחזק ומעודד אותם ונושא תפילה מידי יום מעומק ליבו למען השבתם הבייתה לחיים ולשלום.

הרב דוד יוסף בני משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד