י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הנתונים המלאים

סקר: כמה תומכים בהקמת ועדת חקירה ממלכתית ל-7 באוקטובר?

לפי סקר 'חדשות 12', 30% מכלל הציבור הישראלי סבור שצריך לצאת לבחירות עכשיו | 49% סבורים שצריך להקים ועדת חקירה ממלכתית עכשיו | את מי מעדיפים הישראלים לראות בבית הלבן: טראמפ או ביידן?

סקר: כמה תומכים בהקמת ועדת חקירה ממלכתית ל-7 באוקטובר?
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

158 יום ללחימה: סקר מכון מדגם של מנו גבע ו'חדשות 12' שפורסם הערב (שלישי) העלה כי 30% מכלל הציבור הישראלי סבור שצריך לצאת לבחירות עכשיו, בעוד 34% השיבו שצריך להקדים את הבחירות ולקיים אותן לאחר סיום המלחמה. 29% השיבו שיש לקיימן במועדן בשנת 2026. בקרב מצביעי גוש נתניהו 40% סבורים שיש להקדים את הבחירות, 

עוד לפי הסקר, 30% השיבו שעל גנץ ואיזנקוט לעזוב את הממשלה, לעומת 48% שחושבים שעל השרים גנץ ואיזנקוט לא לעזוב אותה. מתוך מצביעי גוש נתניהו, 54% סבורים שעל גנץ ואיזנקוט להישאר בממשלה. מתוך מצביעי גוש מתנגדי נתניהו 48% סבורים שעליהם להישאר. 

יחד עם זאת, רוב הציבור תומך בהקמת ועדת חקירה ממלכתית לבירור מחדל ה-7 באוקטובר. 49% סבורים שצריך להקים ועדת חקירה ממלכתית עכשיו, ו-43% חושבים שצריך להקים אותה לאחר המלחמה. רק 2% בלבד סבורים שלא צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית. מתוך מצביעי גוש נתניהו, 93% סבורים שצריך להקים ועדת חקירה ממלכתית.

שאלה נוספת שנשאלה בסקר היא "את מי היית רוצה לראות בתפקיד נשיא ארה"ב לאחר הבחירות?". 44% מכלל המדגם השיבו כי הם רוצים את טראמפ כנשיא לעומת 30% שמעדיפים את ביידן. בקרב מצביעי גוש נתניהו, 72% מעדיפים את טראמפ בבית הלבן לעומת 8% שמעדיפים את ביידן. בגוש מתנגדי נתניהו 55% מעדיפים את ביידן לעומת 23% שמעדיפים את טראמפ.

מלחמת חרבות ברזל סקר ראש הממשלה בנימין נתניהו ועדת חקירה ממלכתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד