כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הרדיפה נמשכת

מקורבו של נבלני הותקף מחוץ לביתו

ראש הסגל לשעבר של מנהיג האופוזיציה ברוסיה אלכסיי נבלני, ליאוניד וולקוב, נפצע בהתקפת פטיש מחוץ לביתו בליטא. התוקף שבר את חלון מכוניתו של וולקוב, ריסס גז מדמיע בעיניו והיכה אותו שוב ושוב בפטיש

מקורבו של נבלני הותקף מחוץ לביתו
אילוסטרציה צילום: pixabay

ליאוניד וולקוב, לשעבר יו"ר הקרן נגד שחיתות של יו"ר האופוזיציה אלכסיי נבלני, הותקף אתמול מחוץ לביתו בליטא, כך דיווחה מזכירת העיתונות של נבלני, קירה ירמיש ב-X. נבלני נרדף שנים על ידי הרשויות ברוסיה, והוא נמצא ללא רוח חיים בכלא הרוסי, מסתבר שהרדיפה נגדו נמשכת כשאנשיו מותקפים.

לטענת ירמיש, התוקף שבר את חלון מכוניתו של וולקוב וריסס גז מדמיע בעיניו והיכה אותו שוב ושוב בפטיש. ירמיש אמר כי אמבולנס וכוחות אכיפת החוק היו בדרכם למקום.

גם מנהל הקרן הנוכחית למלחמה בשחיתות, איבן ז'דנוב, דיווח על התקיפה, וכתב: "לאוניד וולקוב הותקף בפטיש. הוא חי, פרטים בהמשך" בהמשך הוא אמר לאתר הרוסי 'מדוזה' כי וולקוב אושפז.

לדברי העיתונאי סרגיי פרקהומנקו, וולקוב גר בכפר קטן. "זה אומר שזה לא היה חוליגן אקראי ברחוב או שודד. זה אדם שנסע לשם במיוחד כדי לתקוף את וולקוב", כתב פרקהומנקו בטלגרם.

גם המשטרה הליטאית אישרה את התקיפה, המשטרה דיווחה כי "אזרח רוסי הוכה מחוץ לביתו בווילנה בסביבות השעה 22:00" שעון מקומי.

שר החוץ הליטאי, גבריאליוס לנדסברגיס, תיאר את המתקפה על וולקוב כ"מזעזעת", והוסיף כי "הרשויות הרלוונטיות פועלות וכי העבריינים יצטרכו לשלם על פשעם".

אלכסיי נבלני ליטא תקיפה פטיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד