י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"נכס עצום"

ברקע גל העזיבות, מנכ"ל חדש לערוץ 13

בן 50, עלה לישראל מלוס אנג'לס ב-2019. "ניסיונו הרחב של אמיליאנו בשוק הטלוויזיה והתוכן הגלובאלי הוא נכס עצום לרשת 13", אמרו חברי הדירקטוריון

ברקע גל העזיבות, מנכ"ל חדש לערוץ 13
אילוסטרציה צילום: unsplash

דירקטוריון 'רשת 13' הודיע על מינויו של אמיליאנו קלמזוק למנכ"ל הערוץ.

קלמזוק בן 50, בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתפקידי ניהול בכירים בתעשיית הטלוויזיה והבידור בארה"ב, באמריקה הלטינית ובאירופה. הוא יזם ויועץ, הקים חברות כמו Raze (כיום חלק מ-WBD אמריקה הלטינית), וייעץ לחברות בהן Sony Entertainment Ventures , Time Inc (הודו) והסטארטאפ הישראלי Deepdub. הוא מכהן כדירקטור בחברת Mercadolibre (הנסחרת בנאסד"ק), פלטפורמת המסחר האלקטרוני והתשלומים המובילה באמריקה הלטינית.

ניסיונו המקצועי של קלמזוק נפרש על פני ניהול ערוצים, כמו גם הפקה של תוכן מתוסרט ולא מתוסרט בקבוצת Fox Entertainment Group ברחבי העולם. הוא כיהן כמנכ"ל קבוצת Shine Group Americas  (יחידה של 21st Century Fox),  שם ניהל והוביל תכניות להיט בהן "The Office" ( NBC), "Ugly Betti" ((ABC,  "The Biggest Loser" (NBC) ו- MasterChef (Fox). כנשיא Fox Television Studios הוביל את החברה שהפיקה סדרות להיט כמו "The Shield", "Burn Notice" ו-"The Americans" והוביל את הקבוצה לטרן-אראונד (תהליך התייעלות) שהקפיץ את הכנסותיה ל-400 מיליון דולר ולרווחיות.

יח"צאמילאנו קלמזוקצילום: יח"צ

בתפקידיו השונים, ניהל מערכות תקשורת גדולות בשווקים מגוונים. הוא כיהן כנשיא Fox International Channels Europe ברומא במהלך השקת SKY Italia ב-2002, שם ניהל את כל הפעילות הרב-ערוצית בספרד, צרפת, גרמניה, טורקיה ומזרח אירופה.

קלמזוק, יליד ארגנטינה, הוא בוגר אוניברסיטת פנסילבניה בהצטיינות ודובר חמש שפות. הוא עלה לישראל עם משפחתו מלוס אנג'לס בשנת 2019, ובחודשים האחרונים הצטרף להנהלת רשת 13 כיועץ מקצועי.

נדב טופולסקי, יו"ר דירקטוריון רשת 13, מסר: "אנו שמחים לצרף לשורותינו את אמיליאנו כמנכ"ל החדש של רשת 13. עם ניסיונו העשיר והרקורד המוכח שלו בתעשיית המדיה והבידור, אנו בטוחים שיוביל את הערוץ להישגים חדשים. אנו מצפים לעבוד יחד איתו בשיתוף פעולה הדוק כדי להמשיך ולייצר תוכן מעניין וחוויות חדשות לצופים שלנו".

חברי דירקטוריון רשת 13, ג'יימי קוק, סגן נשיא בכיר ב- Warner Bros Discovery (מדינות המזה"ת), ודני כהן, נשיא Access Entertainment, הוסיפו: "ניסיונו הרחב של אמיליאנו בשוק הטלוויזיה והתוכן הגלובאלי הוא נכס עצום לרשת 13".
אמיליאנו קלמזוק: "לכבוד הוא לי להצטרף לצוות של רשת 13, ואני מודה לבעלי המניות ולדירקטוריון על הבעת האמון. אני מאמין שבאמצעות יצירתיות ועבודה קשה, נוכל להשיג תוצאות נהדרות יחד, לטובת רשת 13, מדינת ישראל ואנשיה".

אמילאנו קלמזוק ערוץ 13 רשת 13 מנכ"ל חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד