י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דעת השמאל

גיא פלג בביקורת: "ניצחוננו לעולם לא יהיה מוחלט"

כתב המשפט תקף את ראש הממשלה נתניהו ואמר: "הוא שוב מנסה לערבב אותנו, לשחק לנו בתודעה - רבותי, במלחמה הזאת ניצחוננו לעולם לא יהיה מוחלט" | וכך הסביר

גיא פלג בביקורת: "ניצחוננו לעולם לא יהיה מוחלט"
גיא פלג צילום: רדיו 103FM

חמישה חודשים לתוך המלחמה, כתב המשפט של חדשות 12, גיא פלג תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח תוכנית השיחות שלו עם מאזינים ברדיו 103FM.

לדבריו, "הוא שוב מנסה לערבב אותנו, לשחק לנו בתודעה - 'אנחנו בדרך לניצחון המוחלט', אמר לנו בסרטון. הוא הבטיח שנגיע לכולם, שכל מנהיגי החמאס בני מוות. זאת המשוואה שנתניהו רוצה למכור לנו - אם נחסל את כל מנהיגי החמאס, ניצחוננו יהיה מוחלט".

עוד הדגיש: "רבותיי, במלחמה הזאת ניצחוננו לעולם לא יהיה מוחלט. לא יהיה מוחלט כי נרצחו 1,200 אזרחים, כי נכבשו ונשרפו יישובים, כי נחטפו אזרחים - רבים מהם מתו בידי חוטפיהם. אחרים, כמאה במספר, עדיין בשבי החמאס, מתחת לקרקע, למעלה מ־5 חודשים".

לסיום ביקש המגיש לציין כי "המלחמה הזאת לעולם תהיה צרובה כמחדל - שמו של נתניהו יהיה לעולמי עולמים קשור למחדל הנורא. ראש ממשלת האסון, ראש ממשלת המחדל, הכישלון. הוא ממשיך לברוח מאחריות, ממשיך בדרכים מתוחכמות להטיל את האשמה רק על הדרג הצבאי, ש-5 חודשים לא הניח את הנשק לא הפסיק ולא מפסיק להילחם".

גיא פלג רדיו 103FM ראש הממשלה בנימין נתניהו 7 באוקטובר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד